Stammisställe eller tråkig vana?

12 Mar

Är det pinsamt att sitta på samma ställe och fika/luncha varje gång? Jag och tjejerna har ju vårt stammisställe 1344 i Wachtmeistergallerian, man kan hitta oss där några gånger i veckan. Jag ser det som så att man vet iaf vad man får!

Men vi börjar tröttna något på detta och byter då och då cafélunchen mot sushistället SumoSushi eller Nya Skafferiet med buffé som t o m finns med i White Guide 2011(restaurangguiden där du kan hitta Sveriges bästa restauranger).

8 svar to “Stammisställe eller tråkig vana?”

  1. Carro 12 mars , 2012 den 12:29 #

    Det är ju mysigt, så vet man vad man får som sagt. Fast det är ju kul att variera sig ibland 😉

  2. Ann-Helen 12 mars , 2012 den 12:33 #

    Då har jag också en tråkig vana i sådana fall… Man har ju sin favorit!

  3. Katarina 12 mars , 2012 den 13:13 #

    Ja, man har ju sin favoritplats man gärna besöker. Personalen t.om. vet vad jag vill ha och brukar börja fixa det innan jag ens beställt 🙂

  4. Elena 12 mars , 2012 den 17:57 #

    Åh, gott med sushi. 🙂

  5. Fina Frun 13 mars , 2012 den 09:11 #

    Har man provat runt och hittat en favorit så återkommer man gärna 🙂

  6. petra 13 mars , 2012 den 12:41 #

    Klart att det inte är pinsamt. Hittar man ett bra ställe så blir det gärna att man håller fast vid de

  7. Selina 13 mars , 2012 den 21:18 #

    Jag gillar att ha stammisställen, själv har jag & mina vänninor några utvalda ställen som vi alltid går till när vi ska fika.
    Tror det är rätt vanligt bland oss tjejer att ha det 🙂

    //Love Selina

  8. Johanna 15 mars , 2012 den 09:29 #

    Ser sjukt gott ut, jag älskar att fika 🙂

Kommentera

