Påsken har kommit till butikerna

4 Mar

21 svar to “Påsken har kommit till butikerna”

  1. naxo - bloggen med tips! 4 mars , 2012 den 18:06 #

    Hur mår du idag? 😀

  2. Vad mycket fint! Jag gillar att pynta inför Påsk och annat så jag får ta mig en kik i affärerna. Åhlens brukar ha mycket roligt 🙂

  3. josefine andersson 4 mars , 2012 den 19:05 #

    åh en såndär ”äggvärmare” skulle jag behöva köpa.. hade såna förr men vetetusan vart dom försvann..

    visst var den söt hihi, jag var ju såå tvungen att köpa den 😀

  4. Mari 4 mars , 2012 den 19:15 #

    Sv =) Vi har haft det underbart.. Vädret har gjort sitt också =).
    Hur har er helg varit ?!

    Fina skålar..

  5. Linda-Mamma till Alfred 4 mars , 2012 den 19:38 #

    ÅH äggkopparna är ju ett måste våra är så fula så dessa får det bli;)
    Ja ush blä dom var verkligen inte alls goda! Åt lite sedan slängde vi dem,hehe..
    Hm njae bygga ut vårt hus på 300kvm behövs inte, men vi är ju supernöjda med hur vi bor men det var det att vi fick chansen så varför inte prova vi visste i princip svaret innan men det var väl värt ett försök. Så vi kommer bo kvar här i vårt fina hus, renovera resten och njuta av att bo nära havet och våran nya båt, när den är köpt;)

  6. Jennie & FrökenFlis 4 mars , 2012 den 19:51 #

    jag älskar äggkopparna, synd bara att dom inte finns i dem färgerna jag vill ha 😉

    Kramar

  7. Emilie 4 mars , 2012 den 20:18 #

    Ja det är så himla kul att få börja om helt från början och inreda! 🙂
    Vilken fin blogg du har.. kul att du skrev, ska fortsätta att läsa!! Såg också att ni har BF runt midsommar, mycket bra datum.. det hade jag med 🙂
    Kram

  8. Sandra- Med Pojke I Magen 4 mars , 2012 den 20:22 #

    SV
    aa grekiskt är super gott 😀 De var en superkväll!
    Lillens rum kommer bli fantastiskt, iaf enligt min bild i huvudet 😀

  9. KNORKAN - Presenter & Inredning 4 mars , 2012 den 20:31 #

    Varmt välkommen till KNORKAN ♥

  10. Carro 4 mars , 2012 den 21:04 #

    Så fina äggkopparna var!

  11. Sandra 4 mars , 2012 den 22:52 #

    Mysigt, jag gillar påsken.. då är våren på g på riktigt. Och allt är .. ja, mys 🙂
    Nej det var kanon, vi behövde en tjejkväll och bara chilla lite. Det var ett tag sedan sist så det var urmysigt.
    Absolut, ibland behövs det verkligen. Har typ bara ätit på jobbet senaste tiden. I restaurangen eller ur en plastlåda typ.. det känns rätt trist efter ett tag.

  12. Felicia 4 mars , 2012 den 23:22 #

    Det är lite mysigt, jag vill ha påsklov nuju.. hahaha nyss haft sportlov (Y)

    SV: Taaackar, jamen det är ju spännande, haha

    pusss

  13. Fina Frun 4 mars , 2012 den 23:36 #

    Åh så mycket påskfint!
    Äggkopparna fick jag syn på inne på Indiska och har också lagt ut dem på bloggen. Visst är de fina?

  14. Fnulan 5 mars , 2012 den 00:32 #

    Hej sweetie!
    KAn säga att jag har fikat i helgen… massa….
    KRAM

  15. Hälsokick 5 mars , 2012 den 08:12 #

    Otroligt fint med Marimekkokopparna =)

    Sv: Jo, nu har jag äntligen förstått hur man ska göra för att hinna med en lunch under dagen.

  16. sara 5 mars , 2012 den 08:43 #

    hahaha vilken rolig ägghållare!

  17. Maya 5 mars , 2012 den 09:42 #

    Åhh så söta äggkoppar 🙂
    Ja påsken kommer med rasande fart!
    Kram

  18. petra 5 mars , 2012 den 12:07 #

    Hej hej!
    Tack för din fina kommentar inne hos mig.
    Ja man blev allt lite nykär så där direkt igen =)

    så fina påsksaker!!!

    Kram

  19. malin-helena 5 mars , 2012 den 12:14 #

    det är så fint med påsk saker tycker jag och det ger en riktig ”nu är det vår” känsla. Men jag är dålig på att införskaffa sådant. Det var väl vi som pratade om det tidigare i år? Om att sådant får vänta tills man har hus. 😉 Och kanske mer pengar att lägga på sånt? ;O

    Sv; Maah, jag älskar när det bränner i benen. 😉 Då vet man att man lever. *fniss*
    Ja, exakt. Ska man äta nyttigt med mycket grönsaker får man vara lite kreativ. Annars tröttnar man snabbt på den klassiska salladen… Jag brukar variera med vinigreter (stavning?) och dressingar. Göra egna eller köpa kryddmixer och blanda på olika sätt. Det gör stor skillnad på smaken även i en helg vanlig sallad. Eller lägga till typ honungsmelon i salladen, friskt och galet gott! ;D

    Jag är nog också lite nörd när det kommer till nyheter och sånt. Jag bläddrar mer än gärna i alla reklamblad som kommer in till jobbet. Vi får ju även nyhetsblad från triumfglass och andra med. De har alla många fina nyheter på glassfronten tycker jag. Bland annat kommer det en delicato glass!! Den klasiska chokladbollen mixad med glass, något jag ska prova. Måste bara hitta ett ställe som säljer triumfglass. 😛
    http://triumfglass.se/glass/delicatobollsglass/

    Kram!

  20. Emmy 5 mars , 2012 den 14:26 #

    Ja, gud så mycket fint det har kommit in i butikerna! Jag är så sugen på att göra lite mer vårfint hemma.

  21. Emma 5 mars , 2012 den 18:34 #

    Jag är svag för allt som kommer från indiska. Kvittar om det är kläder, halsband eller husgeråd. Äggkopparna var ju jättefina. Man måste ju kunna använda dem till annat roligt än just ägg!!

Kommentera

