Var tillbaka på jobbet i helgen

27 Feb

Nu är jag hemma! Under helgen har jag fått jobba igen och det är ju otroligt kul. Det är så skönt att vara tillbaka med alla kollegor och ha något att göra igen. Nog för att jag älskar att komma hem igen men det är skönt att få vara social igen och va en del av vardagen på båten igen!

Har dessutom pratat med chefen och jag kommer jobba 75% så länge jag kan och orkar! 

15 svar to “Var tillbaka på jobbet i helgen”

  1. Sandra 27 februari , 2012 den 11:28 #

    Ja det bästa med jobb är ändå den sociala biten, tror man mår bra av den 🙂
    Det blev riktigt bra, killarna levererade som vanligt och man kan inte bli annat än stolt och lika taggad som de var.
    Tycker också det är skönt att vara busy faktiskt.

  2. Jenny 27 februari , 2012 den 11:33 #

    Jaa visst är det härlig färg:D

  3. Linda-Mamma till Alfred 27 februari , 2012 den 12:39 #

    Men Åh vad gott med jobbet,grattis till dig!

  4. Sandra- Med Pojke I Magen 27 februari , 2012 den 13:23 #

    Åh vad härligt!
    Jag längtar också tillbaka till mitt jobb… Ska till läkaren imorn och se vad som sägs… Gissar på förlängd sjukskrivning….

    SV
    Ja de är supergott! Älskar dom där havrebollarna.. Min mamma brukar göra såna 😀

  5. Sandra- Med Pojke I Magen 27 februari , 2012 den 13:23 #

    Åh vad härligt!
    Jag längtar också tillbaka till mitt jobb… Ska till läkaren imorn och se vad som sägs… Gissar på förlängd sjukskrivning….

    SV
    Ja de är supergott! Älskar dom där havrebollarna.. Min mamma brukar göra såna 😀
    Bloggen är för tillfället? upplåst 😀

  6. Art By Tina - Konst & Fashion 27 februari , 2012 den 13:30 #

    Du jobbar på stena? Det har jag helt missat? Någon särskild rutt eller varierar det?

  7. Jasmine 27 februari , 2012 den 13:45 #

    Roligt att du kommer att få jobba så mycket framöver. 🙂

    Svar: Det gläder mig att du uppskattar recensionen som jag skrev. Hoppas att du tycker om boken lika mycket som jag gör.

    Kram

  8. Heidi 27 februari , 2012 den 14:42 #

    Va trevlig att du fått diskuterat med chefen om jobb. Det är oftast lättande då man vet att man har jobb. 🙂
    Jo jag skall nog ringa och klaga! Det är inte trevligt med tandvärk då man nyligen varit till tandläkaren. 😦
    Och idag hann jag inte ringa då det var fullt upp att lära sig in på jobbet. 🙂
    Kram!

  9. LIENE 27 februari , 2012 den 15:01 #

    sv: För att man inte är utbildad. Så ej utbildade får inte sälja EGNA bakelser. Man ska sälja andras kakor och grejer i så fall. Sa iaf min kommun.

  10. Mathilde 27 februari , 2012 den 15:24 #

    SV: så skönt för dig. Hade gärna haft helg igen. =P

  11. Lisa 27 februari , 2012 den 15:29 #

    sv: jag har inte beställt det, utan jag fick det gratis mot att jag recenserar det i bloggen 🙂 Så du får hålla utkik, det kommer upp någon dag 😉

  12. Felicia 27 februari , 2012 den 15:34 #

    MEN vad roligt toppen ju! WOHO

    PUSS

  13. Thessan 27 februari , 2012 den 15:39 #

    Jag hade en jättemysig helg men jag saknade mina katter vansinnigt mycket =)

  14. Leila 27 februari , 2012 den 18:38 #

    Hej vännen!
    1000 tack för de snälla kommentarerna!, det värmer ska du veta 🙂
    Va skoj att du har jobbat lite nu, alltid skönt som sagt att få komma ut o göra lite annat 🙂
    Nej, det är aldrig skoj när en närstående går bort, farmor bodde ju i Tunisien så jag hann ju aldrig vara med på hennes begravning heller, men hon finns alltid i mina tankar.
    Förstår att det krockar med allt annat men annars så tror jag verkligen du skulle kunna ha världens chans att vinna det programmet 🙂
    Visst skulle det vara kul, men jag tror inte att jag har alla de kunskaper och den kreativitet som krävs, får fortsätta med mitt hobby pysslande…hehe
    Vad hittar ni på ikväll? Stor kram

  15. Helena 29 februari , 2012 den 20:19 #

    Så kul för dig att komma tillbaka och jobba igen. Hoppas att du får må bra under resten av graviditeten.
    Kram

Kommentera

