Sista chansen i Koboksutmaningen med tema Pajer

25 Feb

Nu är det sista chansen att skicka in era recept på pajer till utmaningen om ni vill vara med! På onsdag är det sista dagen så se till att baka era matpajer eller dessertpajer nu. Är så roligt att ni är med och att  ni uppskattar utmaningen!

Denna månad är det ju lite annorlunda så ni har till den 29e på er som vanligt men jag visar bidragen den 1 mars samtidigt som ni får veta det nya temat samma dag. Klicka på bilden nedan för att delta!

7 svar to “Sista chansen i Koboksutmaningen med tema Pajer”

  1. Linda-Mamma till Alfred 25 februari , 2012 den 17:22 #

    Hej där! Nu har jag också testat en bakelse!

  2. Helena 25 februari , 2012 den 18:37 #

    Jag var så sugen på att vara med denna månaden men jag har ju nästan varit sjuk hela tiden. Vi får se, än är det ju några dagar kvar på månaden.
    Ha en mysig helg! Kramar:)

  3. Jenny - gravid i New York 25 februari , 2012 den 18:40 #

    åh vad sugen jag blev på paj nu!!

  4. Elena 25 februari , 2012 den 21:40 #

    Åh, Kul idé! 🙂

  5. LIENE 26 februari , 2012 den 09:56 #

    Hmm, kom tänka på en fråga. Är den där chokladfestivalen i höst gratis? Entré kostar inte, eller gör det?

  6. Pernilla 26 februari , 2012 den 10:26 #

    Hoppas du haft en bra helg vännen, kram =)

  7. Vivi 27 februari , 2012 den 12:51 #

    Jäklar, måste fixa det ! I värsta fall skickar jag bilder på en äppelpaj jag gjort från min hemkunskaps bok ;P finsn nästan inga matpajer i mina kokböcker ! Kram

Kommentera

