Vinnaren av matkassen från Mathem!

24 Feb

Nu har jag dragit en vinnare i tävlingen om en Familjematkasse från Mathem!

Den lyckliga vinnaren är Micaela som hade motiveringen  ”Eftersom jag fortfarande bor hemma så blir det ofta så att det är mamma som lagar maten. Därför skulle jag vilja vinna kassen så att jag kan hjälpa till med inköpen och till lagningen av maten hemma!”

Stort grattis till dig, hoppas din mamma och du kommer uppskatta maten!

4 svar to “Vinnaren av matkassen från Mathem!”

  1. Vivi 24 februari , 2012 den 11:11 #

    Bra motivering tycker jag 🙂

    Gud vad härligt med 9 plusgrader, så högt kommer vi inte här på västkusten riktigt, men igår när solen sken var det riktigt tråkligt att vara kontorsråtta, inte ens på lunchen hinenr man ut (vi har 30 min.).
    Nej nu längtar jag efter att piffa upp trädgården och kunna sitta ute på helger och kvällar, jag har lovat mig själv att använda utemöblerna mer i år 🙂
    Kram !

  2. Bumbi 24 februari , 2012 den 12:37 #

    Riktigt härlig blogg du har! Me like!

  3. Bumbi 24 februari , 2012 den 12:37 #

    Riktigt härlig blogg du har!

  4. micaela 25 februari , 2012 den 13:33 #

    Ser verkligen fram emot att kunna tillaga mycket gott 🙂

Kommentera

