My little Cupcake- cakepops

23 Feb

MuzicmeCupcake höll för ett tag sen en tävling i samarbete med webshoppen Sockerflinga. Där kunde man vinna formen My little Cupcake som är till för att göra cupcakeliknande cakepops. Jag blev den lyckliga vinnaren och nu har jag fått hem vinsten. Jag blev oerhört glad för att just jag fick vinna denna så ett stort tack till Lisa och Sockerflinga!

Nästa vecka ska jag prova den nya formen och nu gäller det bara att hitta ett bra recept, finns ju mängder av varianter av denna lilla godbit!

Apropå tävlingar, ikväll kl 21.00 avslutas min tävling i samarbete med Mathem där du kan vinna en matkasse för hela familjen. Klicka in här för att delta innan det är för sent! 

19 svar to “My little Cupcake- cakepops”

  1. Diman Dilir 23 februari , 2012 den 16:32 #

    söt sak!:D
    Tack:D

  2. william 23 februari , 2012 den 16:42 #

    söt::D

    Och säg gärna vad du tycker om mina ”The best of snow white” Modellbilderna som jag har tagit på Louise:D

  3. Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv 23 februari , 2012 den 17:16 #

    Gulligt, hoppas att den funkar bra! 🙂

  4. Goda frestelser 23 februari , 2012 den 17:28 #

    Vad roligt! Ska bli spännande att se resultatet 😉

  5. Felicia 23 februari , 2012 den 17:34 #

    Men graattis vad kul 😀

    SV: jamen visst var dom supper kände vårkänslan!!

    PUSS

  6. Art By Tina - Konst & Fashion 23 februari , 2012 den 18:56 #

    Ska bli kul att se dig använda den!

  7. carrå - mamma till Isabella och gravid 23 februari , 2012 den 20:23 #

    Ja fy kändes inte bra i hjärtat. Ja det är synd men en arbetsdag är 8 timmar per dag så bara att kämpa!.
    Ja precis! 🙂
    kram

  8. Carro 23 februari , 2012 den 20:52 #

    Men så söt! Grattis!

  9. Mathilde 23 februari , 2012 den 21:16 #

    SV: Ja det tror jag säker att du hade…

    Gillar att klicka in på din blogg.. allt massa små roliga tips eller söta saker som man hittar… =D

  10. Rinki 23 februari , 2012 den 21:39 #

    Åh, det lär bli söta cakepops med dem 🙂 ser fram emot att få se dina kreationer!

    Sv: Vad dum jag är, jag kommer ju ihåg att du gjorde det med drömtårta, jag har till och med sparat det inlägget i min mapp som jag har i Internet browsern, som heter Recept, har nog en del från din blogg faktiskt!

    Vad härligt att ni redan har vår, här har det väl varit runt fem grader, men kanske uppåt sju i solen några gånger, men inte flera dagar i rad. Det låter underbart att få plocka fram vårjackan, får du igen den då, eller blir det till att köpa en ny? Idag fick jag dessutom reda på en annan bebisnyhet, blev så himla glad 🙂

    Ja, en roadtrip i USA från öst till väst skulle jag verkligen inte säga nej till! Jag kidnappar dig någon gång så får vi göra den trippen tillsammans, hehe 😉

    Tycker du att filmen ”förtjänade” att bli Oscarnominerad då? Vad handlade den om egentligen? Är det en spin-off från Shrek, så att han nämns eller är det en helt egen historia?

    Kramar

  11. Amy's piece of cake 23 februari , 2012 den 21:47 #

    Gratulerar till vinsten!
    Sv: Tror att sidan spökar pga ö:et. Kramar!

  12. Sabina 23 februari , 2012 den 22:28 #

    Den är super bra. Jag har gjort cake pops i den. 🙂 mums

  13. Julia - Matblogg 23 februari , 2012 den 22:52 #

    Svar: Ja det får du göra :D. Och äta massaor med sushi (om du ni gillar det). Det var det min mamma längtade till mest när min lillebror låg i magen :)!

  14. Nadja 24 februari , 2012 den 00:43 #

    Ska nog ha en över helgen. =) Kommer inte blogga så mycket ihelgen. =)

    Vad händer för skoj ihelgen? =) Kram

  15. Katarina 24 februari , 2012 den 02:21 #

    Grattis!

  16. Hälsokick 24 februari , 2012 den 07:47 #

    Nämen grattis!

    Sv: Det finns många fler än jag visar där =) Men nej, köpte ingen den här gången. Ska försöka läsa ut de jag har hemma först!

  17. Mickan, Gravid v. 35 24 februari , 2012 den 07:49 #

    Vilken gullig form! 😀

    Ja, visst var det. Alla kom visserligen inte mig till känna igår, men tänkte att det kunde bli kul att publicera en drös. 😀 Jag hörde förresten att det var LÅNG hållbarhet på barnmatsburkarna, så ta och klicka hem en sån kupong du också!

    Visst blir man! Hihi. Och kycklingrätten rekommenderar jag verkligen! 😉
    Kramar

  18. Thessan 24 februari , 2012 den 07:58 #

    ja det va en jättebra ide! Men som du sa så blir det nog endel pyssel men det tycker jag bara är roligt! Hoppas du får en bra dag på jobbet, själv åker jag till värmland å hälsar på släkten över helgen. kram

  19. Linda-Mamma till Alfred 24 februari , 2012 den 10:41 #

    Åh herregud så söt! Blir ju liksom ännu roligare att baka då;)
    Ja eller hur 1 år i mars är verkligen helt ofattbart!!Hihi du är ju för söt..!Gillar receptet på prinsessbakelsen nedan,sugen på att göra faktiskt!!

Kommentera

