Frågestund!

18 Feb

Denna helg kommer jag ha en del att göra, bl a bio och middag idag och imorgon blir det en tur till IKEA och middag hos gubbens familj. Så jag passar på att hålla en frågestund! Fråga vad ni vill så ska jag försöka vara så ärlig jag kan(om det inte är en alltför personlig fråga). Dessutom var det ju ganska längesen jag höll en och jag antar att ni bär på många frågor, så det är väl på tiden!

Så ställ så många frågor ni kan tills mello är slut ikväll! Update, jag förlänger frågestunden till imorgon kväll istället.

4 svar to “Frågestund!”

  1. Thessan 18 februari , 2012 den 12:46 #

    Ja, jag kan verkligen sitta i timmar med min virkning, internet är bra för där finns massa ideer till nya figurer. Just nu håller jag på med min hjärtekatt. Hoppas du har en fin helg!

  2. Klara 18 februari , 2012 den 13:41 #

    /Javisst, det är riktigt gott!:)

    Åh, vad roligt att du också har frågestund!
    Vad drömmer du om?:)

  3. Jenny 18 februari , 2012 den 14:38 #

    Haha ja eller hur! vill kunna använda allt Nuuu:P sommar kom snabbt! haha

  4. Mickan (Gravid v. 34) 18 februari , 2012 den 16:01 #

    Åh, hoppas ni har en trevlig lördag. 🙂

    Kul att du gick med i Todster. Ja, jag har redan fått bonusen. 🙂 Tror man bara kan få den en gång, fast jag vet ju inte hur många jag har bjudit in heller eftersom jag inte kan se någon statistik på det.
    Hihi okej. 😛

    Några frågor ska jag väl hitta på åt dig också.
    – Hade ni planerat att skaffa barn nu?
    – Vad är ditt favoritbakverk – att äta? och att baka?

    Kramar

Kommentera

