Hitta den bästa semlan

17 Feb

Jag måste säga att jag hittade den bästa hemsidan någonsin igår, Hitta stans bästa Semla. Det är Arla som skapat denna nu inför Fettisdagen på tisdag. 

För mig som är semletok är ju det här jättekul! Du kan alltså gå in på sidan, söka på valfri stad och sen hitta caféet med de bästa semlorna. Sen kan du själv betygsätta stället. Går du in på sidan via mobilen kan den söka upp platsen du befinner dig på och hitta närmsta och bästa ställe med semlor.

12 svar to “Hitta den bästa semlan”

  1. Linda-Mamma till Alfred 17 februari , 2012 den 11:00 #

    Hm inget fan av semla faktiskt…;)För mastigt på ngt sätt,hehe…
    Sådär mitt testinlägg är färdigt o tidsinställlt;) Haha blev som vanligt inte det vi bestämt oss för då denna staden verkar vara helt seg;)

  2. Sabina 17 februari , 2012 den 11:02 #

    Ser gott ut.

  3. Hälsokick 17 februari , 2012 den 11:59 #

    Hört talas om den, men aldrig varit inne. Tror inte jag är så jättekräsen helt enkelt =)

    Sv: Precis!

  4. Art By Tina - Konst & Fashion 17 februari , 2012 den 11:59 #

    Åh tack så hemskt mycket för dina tips. Eftersom det var första gången jag använde maskinen så utgick jag från recepten som var med – fast gjorde vissa förändringar. Matmuffinsen däremot hade jag hittat ett annat recept till där filmjölk ingick – men det är flera som tipsat om creme fraiche så det ska jag testa nästa gång!

  5. Linda-Mamma till Alfred 17 februari , 2012 den 13:28 #

    De blev marabous saltlakrits;)

  6. becca 17 februari , 2012 den 13:57 #

    svar: Kul att du är med och tävlar 🙂

  7. josefine andersson 17 februari , 2012 den 15:22 #

    jag har aldrig varit en semlefantast, älskar mandelmassan men inte grädden hehe.. dock måste man ju få sig en semla eller 2 på fettisdagen bara för sakens skull!

    ååååh jag tyckte ulrik var super gullig hehe! vad tyckte du själv :D?

  8. josefine andersson 17 februari , 2012 den 15:31 #

    men eller huur, tycker det är skitsött 😀

    åh då kan jag tänka mig att du gillar polly :D? för det blir ju så när mn får minnen sådär!

  9. Felicia 17 februari , 2012 den 16:37 #

    msart, men fortfarande tkr ju man så olika, haha!

    SV:men jaaah supermys, och sen gick allt toppen!

    puss

  10. Carro 17 februari , 2012 den 21:51 #

    hihi jag är också semletooookig!!

  11. tess 18 februari , 2012 den 08:00 #

    På tisdag ska jag bannemej unna mej en semla jag med 😉 hehe

    Nej vi har inget mer ul inbokat genom barnmorskan… däremot så var vi på ett ultraljud i 3d igår 🙂 Jag lade upp lite bilder på bloggen trots att de inte blev så bra 😛 hehe. Mendet var häftigt ändå att se lillan en gång till 😉 Kram!

  12. Tess 18 februari , 2012 den 14:09 #

    Men oh så fantastiskt! 🙂 Det var test här i Metro i Sthlm också var man hittar den godaste semlan.. de testen gillar vi ju 🙂

Kommentera

