Alla hjärtans dag så här i efterhand

16 Feb

Har varit inne på massor av bloggar och sett hur ni blivit uppvaktade eller uppvaktat era kära på Alla hjärtans dag i tisdags. Här blev det inte mycket till firande då sambon inte var hemma, inget firande alls skulle jag vilja säga. Det blir ju aldrig som man tänkt sig.

Men nu känns allt lite bättre när jag köpt gelehjärtan(3 asken sen i fredags, skäms på mig!) och små röda rosor. Jag har även planerat med sambon att på lördag ha mysdag med bio och en god middag tillsammans. Alla hjärtans dag kanske inte är så tokigt ändå bara man uppskattar varandra och sig själv lite då och då även resten av året.

13 svar to “Alla hjärtans dag så här i efterhand”

  1. carrå - mamma till Isabella och gravid 16 februari , 2012 den 11:42 #

    Vi har alltid otur på alla hjärtans dag, året innan var Patrik magsjuk och året innan det blev han matförgiftad när vi åt kina mat, haha. Vi har haft en bra alla hjärtans dag hitills :P..Ja det kan man verkligen tycka du!

    Ja precis 😀

  2. malin-helena 16 februari , 2012 den 11:45 #

    Det är fint att man alltid kan ta igen lite firande så. hihi…
    Eller som vi gjorde, tog det några dagar innan. 😉

    Sv: Va, hahah, Har de en sportbar på Ullared? 😉 hihi. Det visste jag faktiskt inte. Då finns det ju absolut inga undanflykter för Johan att ite fälja med nästa gång. 😉 Moahahahah!
    *fnissar*

    Det tråkiga är att jag inte känner någon som fyller år sådär snart… *tänker* eller kanske….? Haha. Får fundera ut ett fin tillfälle. Jag älskar ju att baka!

    Kramar!

  3. Mamma till William och Wilma 16 februari , 2012 den 12:01 #

    God middag snäckan.Alla hjärtans dag är affärernas dag i mitt tycke..men klart det är en extra mysig dag..De senaste åren har vi slutat att köpa saker till varandra..roligare att bjuda på något gott och njuta av middagen..Klart min man kom hem med marabo dajm choklad så det var gulligt av honom o jag hade fixat hemma gjorda hamburgare..Ha en fin dag med bebisen i magen.,.kram

  4. Sandra- Med Pojke I Magen 16 februari , 2012 den 12:34 #

    SV
    Den ska ju tydligen vara bra 😀

  5. Patricia♔ 16 februari , 2012 den 12:53 #

    Jag tycker det låter fint att ni ska hitta på något på lördag istället. Det duger det också. Det behöver ju inte vara alla hjärtans dag för att man ska mysa till det ordentligt:)

    Haha, såg du bilden på mina macarons? Rätt så fula eller hur;) men sambon tyckte de var fina och goda och det var ju han de var till så ja, vad spelar det då för roll vad jag tycker.

    Ja men visst känns det som om de vill lura oss vanliga människor med vad det gäller bilar. ur att min sambo har hyfsad koll ändå, men just det här kan han inte göra själv:(

    Kramar

  6. Diana 16 februari , 2012 den 15:14 #

    Det är nästan bättre när man inte firar sin kärlek på Alla hjärtans dag, får då firar ju alla andra. Nu är det bara ni som får en massa mys!

  7. Mia 16 februari , 2012 den 16:01 #

    Myyyys o så härliga bilder, riktigt doftar kärlek ända hit ♥

    Ja tydligen är det presenter på gång när jag kommer hem idag, eller en idag o en i morgon lät det som hihi (han är sööööötast i alla fall för mig).

    Visst är det väl märkligt hur känslorna bubblar upp med en liten precis nedanför hjärtat ♥♥ längtar också efter att få se underverket 😀

    kramkram

  8. Amy's piece of cake 16 februari , 2012 den 20:44 #

    Sååå många askar 😉 Det är du värd fina du!
    Låter som ni kommer att ha en urmysig helg, stor kram!

  9. Carro 16 februari , 2012 den 20:59 #

    Sånt mys ni har att se fram emot då! 🙂

  10. IsaMarie 16 februari , 2012 den 21:01 #

    Ni kommer ha det toppenmysigt:) Jag gillar alla hjärtans dag, gillar alla anledningar till att ha det lite xtra kärleksfullt:) Fast gillar inte restaurang riktigt den 14e… Är så himla mkt folk då så tycker inte att det känns lika speciellt av ngt anledning:P

  11. Tess 16 februari , 2012 den 21:58 #

    Hehe man får passa på att äta gelehjärtan ju 😉
    Och.. kan ju säga att jag inte har firat ett dyft! hehe

  12. Mickan (Gravid v. 34) 16 februari , 2012 den 22:37 #

    Så fint, oj tredje asken. Hihi. Har du en craving på geléhjärtan? ;D

    Ja, det var verkligen givande. Blir spännande att se om det fungerar sen.
    Jamen precis, sagor kan man ju alltid läsa för lillen, även fast h*n är spädis. 🙂
    Kramar

  13. Helena 17 februari , 2012 den 19:03 #

    Hoppas ni får en kanonmys dag!:) vad ska ni se för film? Kramar:)

Kommentera

