22 februari börjar årets stora bokrea!

15 Feb

24 svar to “22 februari börjar årets stora bokrea!”

  1. Nadja 15 februari , 2012 den 11:24 #

    Ja det är så underbart. =)

    Jag är lite förkyld men annars bra. =) Ska på rutin besök på flera olika ställen. =)

    Ska du beställa dem böckerna som du tipsade om i inlägget? =)

    kram

  2. becca 15 februari , 2012 den 11:30 #

    svar: Ja verkligen 🙂 !

  3. Sabina 15 februari , 2012 den 12:17 #

    Hoppas man får någon bok. Går nog fort

  4. Diana 15 februari , 2012 den 12:18 #

    Jag har kryssat i en massa jag vill ha. Inga kokböcker dock, det lämnar jag till batman. 🙂

  5. Sandra- Med Pojke I Magen 15 februari , 2012 den 12:37 #

    Gaaah! Nu har jag ÅTERIGEN gjort missen att gå in på dion blogg INNNAN mat :S Jag blir banne mej arg på mej själv!
    Mazarinerna såg ju huuuur jäkla gida ut som helst. Dock har jag nog inget tålamod att pröva göra de… :S

    SV
    Precis brio känns som ett säkert kort de kommer bli en sån. Vi har förmodligen bestämt oss…
    Ja kommer också i tröjor men inte jeanse.. Men ja har ju leggings och mina mamma jeans som jag ÄLSKAR!!!

    kram

  6. Linda 15 februari , 2012 den 13:20 #

    Tack, vilka bra tips:D och vilken bra blogg 🙂

  7. Thessan 15 februari , 2012 den 13:51 #

    ja, det är så skönt att ha det gjort och att allt gick bra. nu ligger katterna bredvid mig i soffan och spinner =) ska snart börja med mitt nya virkprojekt – en hjärtekatt. hoppas du har en lika solig och fin dag som jag 😉

  8. Felicia 15 februari , 2012 den 15:09 #

    goda tips!!!!
    puss

  9. E L I N F E L I C I A S 15 februari , 2012 den 15:40 #

    En grej bara (absolut inte menat som ett klagomål), när du kommenterar på min blogg, misstänker att det blir samma för dem andra du kommenterar hos, så är det fel bloggadress. Man kommer till google och får söka sig fram på så vis, misstänker att det är autofyll som gör det. Och jag måste säga igen, detta var absolut inte menat som någon form av klagomål, tänkte mer att man kanske kan förlora läsare om dem inte orkar googla eller så. Och det vore ju synd för din blogg är verkligen toppen! 🙂

  10. Blopparna - Emmy 15 februari , 2012 den 18:17 #

    Super bra tips!

    sv: Ja… känns förjävligt att jag ska behöva ta mig dit i morgon igen, haha!

  11. Elisabet 15 februari , 2012 den 18:52 #

    Åh den där tårtboken ser väldigt intressant ut!

  12. Mickan (Gravid v. 34) 15 februari , 2012 den 19:27 #

    Bra tips. 🙂 Får se om jag kommer att handla något på årets rea.. Kanske barnböcker. 😛

    Ja, jag är också ett stort fan av komedier. 🙂 Så ”The Change-Up” kan jag verkligen rekommendera! 😀

    Kramar

  13. IsaMarie 15 februari , 2012 den 19:35 #

    Han är en riktig sötnos:) Tycker sj att det är han som är mannen i huset:P

    Vilken bra sammanställning av böckerna:) Himla grymt att du dessutom har tagit dig tiden till att leta billiga priser. Visst ja, jag var och köpte ikea kökshanddukarna idag:)

  14. Terese 15 februari , 2012 den 20:45 #

    ojojoj hur ska man kunna välja ut någon, jag vill ha alla! 🙂 fin blogg du har! 🙂

  15. Elin 15 februari , 2012 den 20:52 #

    nä usch det är hemskt, men nu mår jag bra! 🙂
    hihi jaa, det är bra mot smärtorna i magen, illamåndet och huvudverken som kan uppkomma under graviditeten! 🙂

    många härliga bakböcker!
    Kram kram

  16. Helena 15 februari , 2012 den 21:00 #

    Tack för bra tips på bra böcker på rean. Jag måste absolut förnya med några nya bak/kokböcker eftersom jag rensade ut bland mina. Kramar:)

  17. E L I N F E L I C I A S 15 februari , 2012 den 21:04 #

    – haha, nu fungerar det perfekt! 🙂

    lite sugen på att köpa Leilas bok!

  18. Tess 15 februari , 2012 den 22:43 #

    Åh vilka trevliga boktips 🙂 Älskar att fylla på med böcker i köket, dels för innehållet såklart, men det ser så himla mysigt ut också.. särskilt om omslaget går i rosa 🙂

  19. Millan 15 februari , 2012 den 23:13 #

    Skoj med rea! Och kul att det finns en hel del vegetariska kokböcker ^^

    Svar: (förlåt att jag tar hundra år på mig att svara!)
    Ja, jag har ju ingen reklam-lapp på lådan, så katalogen letar sig ju aldrig hem till mig. Himla praktiskt med nätet!
    Har dock inte bläddrat igenom den än.

    Kram tillbaka!

  20. Katarina 15 februari , 2012 den 23:17 #

    Just kokböcker tycker jag är kul att köpa. Man borde passa på 🙂
    Jag hade det bra igår, huvudvärk till trots.

    Kram

  21. Vad många bra tips, skall in och kika jag 🙂

  22. Marcus Å 16 februari , 2012 den 09:33 #

    Bra tips på böcker! Borde kanske köpa någon av dessa..
    kram

  23. Emmy 16 februari , 2012 den 14:44 #

    Åh, så bra med tips inför bokrean. Jag har ingen av dessa böcker. Det svåra inför rean är bara att begränsa sig… 🙂

  24. Maria 17 februari , 2012 den 16:10 #

    Boken Muffins, Bara bullar och one more slice kan jag varmt rekommendera.

Kommentera

