Vinnaren i min Fröken M-tävling är…

14 Feb

Nu är tävlingen i samarbete med Fröken M utsedd! Den lyckliga vinnaren har blivit underrättad och snart är dessa två ljuslyktor på väg hem till dig. Så vem är den lyckliga vinnaren nu då? Jo det är Anne!

Stort grattis till dig, Anne. Och ett stort tack till Fröken M för att ni gjorde denna tävling möjlig!

Men vad är nu svaret på frågorna jag ställde?

När startade Fröken M som Webshop? – Vintern 2010

Vilken storlek finns lyktan i?(obs! endast en storlek) – 9,5cmx9,5cm

10 svar to “Vinnaren i min Fröken M-tävling är…”

  1. Fotograf Sandra 14 februari , 2012 den 10:48 #

    Jag ska städa och sen bege mig ut på stan för att köpa en present till min älskling 🙂

    Vad ska du göra denna kärleksdag?
    Kram

  2. Thessan 14 februari , 2012 den 11:28 #

    Tack så mkt, ha en fin alla hjärtans dag du med. Min kommer snart att bli bra när jag fått hämta hem mina älsklings katter

  3. Anne 14 februari , 2012 den 11:29 #

    Men åh – vad roligt! det var dagens bästa nyhet 🙂

  4. becca 14 februari , 2012 den 11:39 #

    svar: Tack så mycket 🙂 ! Ja, det har blivit väldigt populärt att fotografera sin mage 🙂

  5. Katarina 14 februari , 2012 den 11:50 #

    Underbara lyktor!

    sv: Tackar som ödmjukast och ja, det var en inspirerande miljö att fota i!

  6. Felicia 14 februari , 2012 den 13:18 #

    grattis till henne ju!!

    SV: ja så tänker jag med :S

    Alla ♥-dags pussar

  7. Heidi 14 februari , 2012 den 13:40 #

    Jo det är skönt då flytten är över, men nu har vi att börja packa upp och inreda efter egen smak. 🙂
    Det blir nog inget speciellt på alla hjärtans dag. Bara en hemma kväll med älsklingen. Kanske slappa i de bekväma sofforna. 🙂
    Ha en bra dag! Glad alla hjärtans dag! 🙂 Kram

  8. Anna 14 februari , 2012 den 15:06 #

    SV: Ja de var en bra helg och de var skoj att se Melodifestivalen.

  9. carrå - mamma till Isabella och gravid 14 februari , 2012 den 15:20 #

    Haha ja lite fel årstid kanske! men finns ju i 62 med det kanske funkar? 🙂 Ja det är det ju helt klart! 🙂

  10. Linda-Mamma till Alfred 14 februari , 2012 den 15:59 #

    Så fina!Ja verkligen nu går det snabbt skall du vtea!Hur är det jobbar du nu eller?
    Idag var vi på Åhlens och shoppade loss jag & Alfred;)

Kommentera

