Mina rosa mazariner, hjärtliga och runda

14 Feb

Här är resultatet av mina mazariner jag bakade i söndags! Och visst blev de hjärtliga allt. Alla har vi troligtvis ätit köpemazariner och de kan vara riktigt torra, men dessa är långt ifrån torra! Prova på att baka egna någon gång och du kommer tycka om mazariner igen.

Vill du ha receptet så kika in här!

22 svar to “Mina rosa mazariner, hjärtliga och runda”

  1. Spanienfrugan 14 februari , 2012 den 16:40 #

    Så fina! Vad avancerat att baka egna mazariner, men smakar säker nomnom 🙂

  2. Blopparna - Emmy 14 februari , 2012 den 17:46 #

    Ja hjärtlig tycker jag allt dem blev, super fina! Mums!

  3. Frida 14 februari , 2012 den 18:32 #

    Jättesöta!

  4. Siri - En personlig blogg om mode och stil. 14 februari , 2012 den 18:57 #

    Men mums!!

    sv: Hihi va härligt att jag kunde glädja dig med, fick precis samma känslor av bilderna! 😀 Kram

  5. E L I N F E L I C I A S 14 februari , 2012 den 19:57 #

    så söta!

    – åh, tack vad glad jag blir 🙂

  6. Åh vad söta, goda med gissar jag 🙂

  7. sabina 14 februari , 2012 den 21:03 #

    vad goda dem ser ut!

  8. Stephanie Vukmanic 14 februari , 2012 den 21:04 #

    Åh, ser supersmarrigt ut!

  9. Felicia 14 februari , 2012 den 21:34 #

    men vad söta, och smakade säkert gott goott!!

    PUSSSAR

  10. Carro 14 februari , 2012 den 21:38 #

    Åå fina! Glad alla hjärtans =)

  11. Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv 14 februari , 2012 den 23:07 #

    Vilka söta! 🙂

    SV: Ja det kan vara rätt bra att kunna laga och fixa till gamla fotografier 🙂
    Hoppas att du haft en fin dag 🙂

  12. malin-helena 15 februari , 2012 den 10:39 #

    Åh, vad fina och hjärtliga. ^^,
    Jag har faktiskt aldrig bakat egna mazariner, skulle vilja testa någon gång för det är ju galet gott!
    Men som sagt, jag är ju inne i fel period just nu. Jag får vänta tills någon fyller år så jag kan bara till någon annan och bara smaka en eller 2 själv. 😉

    haha.. Ja, de borde både ha ”småland” (som de ju har för barnen) och så ”mansland” för männen så de kan roa sig med sitt. hihi.
    Eller så försöker jag komma iväg till IKEA med syster eller en kompis nu i vår. Är ju en idag det med. 😉

    Det gick i alla fall bra med Mirisen. ^^, Hon är sitt vanliga jag nu och springer runt och ska leka med peschen och klättra i allt. ^^ Men jag är fortfarande orolig över stygnen. Så jag får nog hålla koll på dem den närmsta tiden tills man ser att det läker som det ska. 🙂

    Hoppas du har en fin onsdag! Kram

  13. Patricia♔ 15 februari , 2012 den 10:39 #

    Så söta de blev:) Härligt att de blev goda också. Jag gav mig på att baka macarons igår faktiskt. Kände mig lite tvungen nu när du faktiskt testat. Jag kan ju säga det att mina blev så fula haha.

    Usch, dessa bilar. Man kanske borde utbilda sig till bilmekaniker:P så man hade sluppit de här problemen. Det var ju inte längesedan vi fick skrota en bil och nu står vi här med ett nytt vrak igen ( ingen av oss känner för att lägga pengar på en nyare bil). Antagligen får man skylla sig själv som väljer att köpa lite äldre bilar, men i alla fall. Jag vet ärligt talat inte hur vi ska göra med den nu. En bil behöver vi ju så:S, men att ett litet fel kan kosta så mycket, det hade jag ingen aning om:(

    Kramar

  14. Vivi 15 februari , 2012 den 12:40 #

    Oh vad söta de var !! Jag har bakat mazariner själv och de blev jättetorra tyvärr, det är svårt att få till det med glutenfritt mjöl, de blir gärna torra då. Hmnnn undrar om man kan ha lite malda hasselnötter eller mandlar i den mördegen… de brukar förhindra det torra ! …

    Ha ha , ja du får begära lite romantik till helgen 😛 själv var det faktiskt bara jag som uppvaktade igrå, men förra året överraskade han mig med biljetter till Linkin Park på alla hjärtans dag , så det var nog min tur att uppvakta i år 🙂
    Och lite romantik ska vi nog få till ! 😉

    Kramar!!

  15. Amy's piece of cake 15 februari , 2012 den 12:47 #

    Jättefina hjärtformade!
    Sv: Ja, smidigt när man ber snällt och får några gratis 🙂

  16. Pernilla 15 februari , 2012 den 13:45 #

    Så fina, du är så duktig =)

    Har ej kunnat kommentera din blogg på någon dag, vet ej varför men ej kommit in.

    Hoppas allt är bra med dig? Kram kram.

  17. Tessie 15 februari , 2012 den 18:04 #

    Åhh, va fina! 🙂 Dom var säkert super smarriga! 🙂

    sv:
    Jag förstår vad du menar. Har aldrig brytt mig om alla ❤ dag heller. Men går dagen var magisk för mig, har aldrig blivit så bortskämd… ojoj!! 🙂

    Kram

  18. simone 15 februari , 2012 den 20:19 #

    Har aldrig smakat mazariner,men dina blev ju ursöta och ser smaskens ut

  19. kajsa 15 februari , 2012 den 20:28 #

    åh så söta 😀
    det är alltid en fråga jag undrat över sen jag började läsa din blogg för läänge sen, du bakar ju ganska mycket och jag undrar om det är du som äter upp allt eller hur gör du? 😀 haha kanske en liten knasig fråga, men hoppas att du vill svara på den 🙂

  20. Sofia 15 februari , 2012 den 20:38 #

    Vilka fina! 😀

  21. Helena 15 februari , 2012 den 20:53 #

    Dom hade jag gärna provsmakat! Mums!

    Tack, jag hade en fin dag igår och vi hade en trevlig o god middag med familjen.

  22. Mathilde 15 februari , 2012 den 21:55 #

    SV: det är ju klart det!!! Det är ju roligt att hitta på något alls. =)

    Hoppas att du har det bra. =D

Kommentera

