Inspiration: Valentines Day

13 Feb

Såhär inför alla hjärtans dag behöver man inspiration man kan få! Antingen bakar man ett par hjärtformade kakor eller så går man all in och bjuder till hjärtefest med en massa kärleksinspirerade godsaker. Hur som helt är allt väldigt sött och man önskar att man gjort allt på bilderna nedan!

Bildkälla: Weheartit

 

 

27 svar to “Inspiration: Valentines Day”

  1. Anna 13 februari , 2012 den 16:08 #

    sv: tackarrrr så mycket tjejen ! : ) NEJ precis, I would cry !

  2. carrå - mamma till Isabella och gravid 13 februari , 2012 den 16:12 #

    HAha ja du får nog göra det! glass är farligt gott!

    Aha den gömde sig med andra ord, busigt!. Okej det får ni säkert göra dock får man betala själv om det inte görs som rutin! 🙂

  3. Heidi 13 februari , 2012 den 16:15 #

    Jo då, det var skönt med lite zumba, men nu har jag varit utan internet sedan fredagen. Så därför dröjer det med svaret och bloggen varit på paus. :/
    Nu har vi flyttat och nu har vi allt som med räknat internet. 🙂
    Jag fick i teori delen G2 på läkemedlet, men ännu har jag att tenta om räknandet. 🙂 Men den skall nog gå igenom nu. 🙂
    Ha de bra.. Kram

  4. Tina 13 februari , 2012 den 16:15 #

    härlig inspiration!
    Hur står det till med dig idag då?
    kramen

  5. Thessan 13 februari , 2012 den 17:26 #

    Tack! Vilka fina saker till alla hjärtansdag! Jag har virkat en alla hjärtansdag-amis men den får vänta med att presentera sig tills i morgon =)

  6. Jenny 13 februari , 2012 den 17:46 #

    Jaa det finns såå mycket fint! 😀 längtar till sommaren då man kan använda allt;) haha

  7. Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv 13 februari , 2012 den 18:59 #

    Så fina bilder! 🙂

    SV: Nollgradigt har det inte varit här än, tyvärr men att höra vårfåglar får en att hoppas att våren är påväg ändå 🙂

  8. sabina 13 februari , 2012 den 19:01 #

    tänkte du skulle vara veckans blogg denna veckan.. Är det någon speciell bild du vill ha:)

  9. Ida 13 februari , 2012 den 19:07 #

    Åh, önskar någon kunde fixa något sådant till mig imorgon;)

  10. Pernilla 13 februari , 2012 den 19:58 #

    vad fin den nedersta bilden var, det såg så härligt ut med de där sugrören i glasflaskorna 🙂 annars är jag inte så mycket för alla hjärtans dag, tycker mest det är påklistrat och sådär. jag visar min kärlek varje dag istället!

  11. Wow, vilka inspirationsbilder!!

    Söt liten mage du har med 😉

  12. Diman Dilir 13 februari , 2012 den 20:46 #

    MUMS!:D

    hihi tackar,detsamma!

  13. Hälsokick 13 februari , 2012 den 20:51 #

    Lycklig tjej där på andra bilden =)

  14. Felicia 13 februari , 2012 den 21:06 #

    Eler sitta ensam… med choklad och gråta lite.. hahhaha

    pussss

  15. Carro 13 februari , 2012 den 22:01 #

    åååh fint!

  16. Tessie 13 februari , 2012 den 22:03 #

    Mysiga bilder!! 🙂

    SV: Det var jätte skönt att få komma hem lite. Jag behövde verkligen det. 🙂
    Jag hoppas att allt är bra med dig!?..

    kramar

  17. Diana 13 februari , 2012 den 22:14 #

    Så sött allt var!

  18. Jenny - gravid i New York 14 februari , 2012 den 04:51 #

    Så härliga bilder! Nu blir jag alldeles alla hjärtans-tokig 🙂
    Och vad fin du är med magen!!
    Kram

  19. Nadja 14 februari , 2012 den 09:09 #

    Ja mycket riktigt, pappa hade lagt morötter i. =)

    Denna veckan blir det jobb, bio och sjukhus. =)

    Allt bra? =)

    kram

  20. camilla 14 februari , 2012 den 09:53 #

    Hoppas du får en mysig alal hjärtans dag 🙂
    ÅÅ är de inte svårt med mazariner? de ser grymt svårt ut tycker jag haha:P
    Men visst är de skoj att den delicatoboll kommer i portionsförpackning 😀 ska absolut testa den i sommar 😀

    kraam

  21. Sandra- Med Pojke I Magen 14 februari , 2012 den 09:55 #

    Åhh avd gott! Tur att jag nyss käkat frukost 😛

    SV
    Vilken lyx att komma i dina gamla kläder!! De gör inte jag. Eller tröjor kommer ja i men absolut inte jeans.. Får knappt upp dom över höfterna :S
    När hade du BF?

    Vilken finfin mage du har 😀

  22. Patricia♔ 14 februari , 2012 den 11:08 #

    Sådana där kakor hade varit fina att göra tills idag. Dock är jag sent ute nu:P haha.
    Trist att du får sitta ensam ikväll då, hoppas du står ut ändå. Du får göra en mysig kväll för dig själv.

    Skickar en alla hjärtans dag kram till dig

  23. Mathilde 14 februari , 2012 den 12:28 #

    SV: Grattis till er båda då!

    Allt ser så gott ut, men nu får jag behärska mig med godsaker.. =P

    Hoppas du får en bra alla hjärtans dag. =D

  24. Vivi 14 februari , 2012 den 13:16 #

    Herrejösses så mycket sött, på alla sätt och vis 🙂
    Ja idag får man pussa lite extra på sina nära och kära, det ska jag göra ! 😉

    Det är klart jag tipsar, det är en jättrebra tävling. Jag tor jag ger ngn annan chansen då jag inte tål kött och så är vi ju bara två 🙂

    Åh tack, men jag har lagt på mig tre kilo ungefär, ingen panik, men en liten mage blir det ju.
    Är bara lite nojjig eftersom jag är inhyrd och hopps på att bli anställd av företaget jag jobbar på. Jag tror hela tiden de komemr tveka på att anställa mig för att de tror jag kommer bli gravid direkt .
    😛
    Kramar !!

  25. Helena 14 februari , 2012 den 13:17 #

    Mycket fina bilder! De ger sån inspiration.
    Jag önskar dig en jättefin Alla Hjärtans Dag! ❤ Kramar

  26. ♫♪ Sandra T 14 februari , 2012 den 16:58 #

    ha en fin alla hjärtans dag 🙂

  27. CJ 15 februari , 2012 den 01:04 #

    SVAR: Haha, ja fjällen är härligt. Jag tog faktiskt en sådan dag för mig själv. De andra drog på sig skidkläderna och åkte iväg medan jag stannade i stugan med varm choklad, godis och en bra bok. 🙂 Hoppas att du har haft en fin alla hjärtans dag, kram!

Kommentera

