Underbara blommor nalkar våren

12 Feb

14 svar to “Underbara blommor nalkar våren”

  1. Emelie, Mamma till David och Gravid 12 februari , 2012 den 10:46 #

    Oj! Är dessa söta saker från ikea? 😀 Då kanske man ska ta sig en tripp dit.

    Sv: Vi har inte hunnit köpa några nya kläder till bebisen än 🙂 Det mesta är från när David var liten och när jag själv var det. Det har blivit lite från loppis också, men inget nytt. Får vänta tills i slutet av februari 😀
    Ni har ju hunnit köpa vagn, börjar själv bli lite stressad på den punkten. Vill inte göra som med sonen och köpa en i slutet då man mår som värst. Får tjata lite på sambon 😉
    Kram

  2. Malin Westman 12 februari , 2012 den 10:58 #

    Sv; tackar 🙂 det är min systers misse!
    Ooh älskar muggen och tallriken, super fint!

  3. Mari 12 februari , 2012 den 11:05 #

    Sv. 🙂 Men vad kul. Hehe ja, Lasse är ofta med. Men han var bäst av dem som var igår, jag skrattade så jag grät. Så han höll på haha !!!! Måste gå snart igen, helt klart värt varenda öre.
    Vad gör ni idag?!

    Superfina saker. Gillar burkarna skarpt =)

  4. Siri - En personlig blogg om mode och stil. 12 februari , 2012 den 11:27 #

    Burkarna var ju ljuvliga!

    sv: Hihi tack söta! Detsamma till dig 🙂 Kram

  5. Mathilde 12 februari , 2012 den 11:45 #

    SV: Jag vet helt sjukt!

    Jag missade några bidrag men jag tyckte att Ulrik var bra, De andra var väl okej som jag såg. =D själv?

  6. E L I N F E L I C I A S 12 februari , 2012 den 12:50 #

    jättefina grejer, har faktiskt dem muggarna. Riktigt våriga 🙂

  7. 20 år och mamma till William + gravid 12 februari , 2012 den 12:53 #

    svar: Ja sushi e ju det GODASTE, nu blev jag sugen igen 😦 haha
    Tack: den lille i magen e beräknad till den 20 juli men nu den 1 mars är det ultraljud och vi kommer få reda på om det befinner sig en liten tös eller pojk i magen samt se om jag fortfarande kommer ha 20 juli som vårt förlossningsdatum. Vi är sååå spända!
    kram

  8. Felicia 12 februari , 2012 den 14:26 #

    men vad blommigt och sött!!!!

    SV: ja det är säkerligen sant! haha

    puss

  9. Carro 12 februari , 2012 den 16:32 #

    Det är så fiiint med blommönster!

  10. Diman Dilir 12 februari , 2012 den 20:34 #

    så fint!:D
    åh tack, håller med!:D

  11. Tess 12 februari , 2012 den 21:22 #

    Så mycket fint! Ikea är bra! 🙂
    Ja, utelivet i Stockholm är ju svårt att slå faktiskt.. finns verkligen något för alla! 🙂
    Hoppas du haft en toppen helg!

  12. malin-helena 13 februari , 2012 den 07:03 #

    Va, har IKEA så söta saker?
    Jag vill verkligen ha plåtburkarna! Älskar plåtburkar, alla storlekar och former. Gärna lite gameldags stil, men nästan allt går bra.
    Jag har mina hembakta proteinkakor i en rosa döskalle burk. 😉 Tycker det passar som lite. Hihi..

    Sv: Mja, han är lite rolig den där katten. Han ligger ofta på väldigt konstiga ställen när han ska sova. *fniss*
    Jag hade en väldigt fin helg, trots att jag jobbat. Men det kan vara roligt ibland det med när man har bra sällskap på jobbet. 🙂

    Kram

  13. anniepiie 13 februari , 2012 den 09:14 #

    Åhh me like alot! 😀 SV: tack snälla! 🙂 Har lagt ut en bild på presenterna nu faktiskt så kika in! 😉 hihi Ha en bra start på veckan! 🙂 Kramis

  14. Patricia♔ 13 februari , 2012 den 13:33 #

    Muggen och tallriken har jag sett på IKEA, men inte de där söta burkarna. Sådana ska jag nog köpa om jag ser dem.

    Nu ser man ju allt att det är en liten bebis där inne i din mage, sött.

    Haha, det är inte så svårt att tapetsera egentligen. Visst kan det vara aningen knepigt när man ska mönsterpassa tapeter, men äsch, det går ganska enkelt det också.

    Kramar

Kommentera

