Leila släpper egen produktserie!

11 Feb

Nu kommer nyheten som vi alla väntat på! Igår avslöjade Leila Lindholm i sin blogg att hon inom kort släpper sin egen produktlinje! Äntligen kan vi alla få saker i vårat egna kök så det ser ut precis som i ett Leilaavsnitt.

Serien kommer innehålla köksprylar i pastellig emalj, tårtfat, alla köksredskap man kan behöva, burkar, textilier och mycket mer. Jag har en känsla redan nu att jag kommer vilja ha allt! På bilden nedan ser du några av prylarna som kommer finnas i Leilas produktserie under varumärket Leilas General Store. Kika in här med jämna mellanrum för premiären av hennes webbutik med samma namn!

bildkälla: Leilas blogg

15 svar to “Leila släpper egen produktserie!”

  1. E L I N F E L I C I A S 11 februari , 2012 den 16:53 #

    Åh, jag älskar verkligen hennes stil!

  2. Felicia 11 februari , 2012 den 17:35 #

    säkert supersnyggt, men dyrt som tusan tror jag det kmr bli, eller sådär överdrivet kändisdyrt, haha!

    SV: ja sommar vill jag ha nunununun!
    pusss

  3. Jouline♡ 11 februari , 2012 den 17:59 #

    Ja den blev verkligen lyckad den ananaspajen 🙂 vad roligt att Leila släpper sin egen produktlinje, den får man ju inte missa när den väl lanseras! Hoppas du får en fin helg du med
    kram!

  4. Thessan 11 februari , 2012 den 20:27 #

    Tack! Jo, jag tycker det är lite roligt att få göra nåt (en blogg) om mina Amisar och inte bara stoppa in dom i bokyllan 😉

  5. Sabina 11 februari , 2012 den 23:07 #

    Jag blev så glad när jag såg nyheten:)

  6. Patricia♔ 12 februari , 2012 den 00:43 #

    Men vad roligt:) Hon är så bra Leila tycker jag.

    Jo, det är fit att bli utbjuden på middag. Någon gång ska jag nog lära mig att uppskatta det bättre.

    Hoppas du haft en fin lördag.

    Kramar

  7. Nadja 12 februari , 2012 den 01:20 #

    Ja den blir precis som på cafer. =) Grymt goda är dem. =)

    Jag är sjuk så för mig blir det en film helg. =)

    Allt bra med er? =)

    kram

  8. camilla 12 februari , 2012 den 08:00 #

    Hon ser alltid ut att ha det så fint 😀
    hihi jaa de e skönt med fullsmockad kyl:D haha jag har aldrig frtsått mig på de där med luftade ostbågar:P jag såg ocks mello :)) vad tyckte du? kraam

  9. sandra 12 februari , 2012 den 09:28 #

    Hej vännen!

    Allt bra med er ?
    Kram

  10. Linda-Mamma till Alfred 12 februari , 2012 den 09:29 #

    Åh vad roligt egen serie det kan ju inte gå fel asså!Ah sprits såklart du använder hehe..Ja dom är ju inte nya men nya för oss här;) Fattar inte varför Uddevalla det är ju trots alla Ica Maxi liksom. Men det beror såklart på vem som har produktansvaret hur snabb den personen är med att beställa hem produkterna. Hade jag jobbat där hade det minsann gått undan!

  11. Diana 12 februari , 2012 den 09:30 #

    Hon har en skön stil, det kan bli spännande!

  12. Pernilla 12 februari , 2012 den 10:10 #

    Tacj snälla vännen, skoj att höra =)

    Hoppas helgen varit bra, tittade du på Melodifestivalen igår? Kram kram.

  13. Sofia 12 februari , 2012 den 11:24 #

    Känns lite som man borde blivit kock. Då hade man kunnat göra en miljon grejer baserat på det. 😉

  14. IsaMarie 12 februari , 2012 den 13:03 #

    Oh vad roligt! Kommer definitivt att spana in den:D
    Var på ikea häromdagen och missa helt kökshanddukana… Tyckte att de verka riktigt söta:)

  15. Carro 12 februari , 2012 den 16:20 #

    åhååå lär va många fina saker!!

Kommentera

