Testfredag v 6: Estrella Jordnötsbågar

10 Feb

Nu är det dags för ännu en testfredag! Denna gång testar vi snacks och det passar ju perfekt till fredagsmys och mellokvällar.

En påminnelse till mig själv nästa gång bara, radera inte bilderna på minneskortet innan du fört över dem till datorn…

Veckans test är alltså nyheten från Estrella i form av Jordnötsbågar. Denna ser ut precis som ostbågar och har samma form som ostbågar men med jordnötter istället för ost. Lika frasiga och med mycket smak. Liksom ostbågar tycker jag att de gör sig bäst när de får luftas några timmar eller över natten, jag gillar dem lite mjukare!

Lyckad nyhet, vad tycker Linda? Hennes dyker upp lite senare ikväll!

18 svar to “Testfredag v 6: Estrella Jordnötsbågar”

  1. Thessan 10 februari , 2012 den 16:21 #

    Tack och jag lovar att det kommer at komma upp bilder på betydligt snyggare Amisar =) Ha en fin fredagkväll!

  2. Sofie 10 februari , 2012 den 16:34 #

    Fast jag förstår inte.. smakar dom jordnöt eller ost? Är det som jordnötsringar fast i krokform? Eller är det som ostbågar gjorda av jordnöt?

  3. Frida 10 februari , 2012 den 16:49 #

    Jo, det är som sagt olika för alla 🙂
    Men vi hoppas att vi snart kommer få bli gravid!
    Nu med tanke på att vi kommer flytta till vårat radhuslägenhet och kommer få rum med ett barnrum & så. Så det är drömmen nu att få den sann! Men det kommer som sagt det också! När allt är redo!

    Låter som du hade en kanon fin dag igår! Jag hade en vän här på en fika. Annars var dagen skaplig lugn, Fick en härlig massage av hjärtat igårkväll, ska även få det idag! vilket uppskattas!

    Ha en fin fredag!

  4. kajsa 10 februari , 2012 den 17:49 #

    dom vill jag prova =)

  5. camilla 10 februari , 2012 den 17:53 #

    dessa ser spännande ut 😀 dock håller jag inte med om att de ska luftas innan då blir de sega och äckliga haha:P jag kan aldrig äta osbågar om de legat framme en natt öppna:P
    Vad ska du göra för skoj ikväll? kraam

  6. IDAWA 10 februari , 2012 den 19:33 #

    sv: Ja det kan man verkligen säga. Tycker bara att det är så fjantigt att folk ska vara såna motståndare till ett ORD. Vill dom inte så behöver dom ju inte använda det liksom.. 🙂

  7. IDAWA 10 februari , 2012 den 19:34 #

    Förresten, ÄNTLIGEN säger jag när jag läser om din åsikt om ostkrokar! Älskar när de legat framme i typ en dag, de är så härligt sega och smaken kommer fram så mycket bättre!
    I hela mitt liv tror jag att jag träffat TVÅ personer som håller med mig.. haha!

  8. anniepiie 10 februari , 2012 den 20:35 #

    Oj, spänannde kombo! 😀 Hoppas att de är goda, själv är jag dock inte så förtjust i jordnötsringarna! 😛 hehe SV: Känns ganska bra faktiskt! 😉 hihi Kul att de gillar vad jag gör och att det ger resultat – pengar! 🙂 ha nu en underbar helg! 😀 Kramis

  9. Nadja 10 februari , 2012 den 20:43 #

    Ja recept kommer senare ihelgen. =) Ja muffinens blev grymt goda. =)

    Vad händer ihelgen? =) kram

  10. Carro 10 februari , 2012 den 21:42 #

    Jag älskar jordnötsringar så de där kan inte va annat än goda de med 😉 fast tycker om att de är ringar, brukar leka med dem och sätta dem på alla fingrar, precis som man gjorde som barn XD hahaha, åh så barnslig jag kände mig nu att jag gör det fortfarande 😛

  11. Diana 11 februari , 2012 den 09:41 #

    Oh, det var länge sedan jag åt jordnötsringar… eller i detta fallet bågar. Jag tycker det är gott men mäktigt.

  12. Emelie, Mamma till David och Gravid 11 februari , 2012 den 09:44 #

    Sv: Visst får man det 🙂 Inlägget var även riktad åt dem som verkligen försöker bli gravida men inte kan. Så många just nu! Ville bara berätta för dem att jag vet hur det är, jag har varit i deras sits. Sånt är så jobbigt!

    Jag är helt kär i ugglesakerna 😀 Även sambon och sonen gillar dem. Tack för att du berättade att pumpkin by sweden fanns! 😉
    Kram

  13. Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak 11 februari , 2012 den 09:48 #

    Ja det känns jätte bra att byta tillbaka. 🙂
    Hoppas du har en trevlig helg! 🙂
    Kram!

  14. Mari 11 februari , 2012 den 09:53 #

    Sv =) Härligt. Perfekt för dig som är gravid också.
    Min fredag var bra, en lång dag på jobbet och middag hos en kollega.
    Själv?!

  15. Tess 11 februari , 2012 den 13:28 #

    Mm yummie, ser otroligt smaskigt ut! 🙂 Hoppas du får en fin lördag!

  16. Christina 11 februari , 2012 den 15:26 #

    Oh, dom ser goda ut!

    Ingen fara! 🙂 Ja, dom är väldigt snälla och goa, helt underbara!

  17. josefine andersson 12 februari , 2012 den 01:01 #

    ojojoj där har vi nått :D!!

    kan lova dig att den var super god 😀 jo men eller huur 🙂
    kram

  18. Selina 13 februari , 2012 den 18:37 #

    Köpte dessa i fredags, de åkte snabbt ner i magen men måste ändå säga att ingenting slår ostbågar!

    //Love Selina

Kommentera

