Tävla om en familjematkasse från Mathem

9 Feb

Jag har fått äran att lotta ut en familjematkasse från Mathem till en av mina läsare. Kassen är full med hälsosam och nyttig mat som passar stora och små. Du får 5 middagar för hela familjen(4 personer)!

För att vara med i tävlingen ska du:

  1. Gå in här och kika om MatHem levererar hem till dig!
  2. Gilla MatHem på Facebook!
  3. Kopiera bilden ovan och lägg in i din blogg och skriv: Jag tävlar om en matkasse från MatHem på Fika med Eleonore!
  4. Skriv en motivering till varför just du vill vinna matkassen!
Tävlingen pågår till 23 feb 21.00 så passa på att delta innan det är för sent, lycka till!

 

 

15 svar to “Tävla om en familjematkasse från Mathem”

  1. Felicia 9 februari , 2012 den 17:07 #

    kul men jag gör inte sådant där man är tvugne att lägga upp en massa!

    SV. jaaa memories

    puss

  2. Thessan 9 februari , 2012 den 18:19 #

    hej
    ännu en ny blogg från mig och mina amisar, hoppas allting är bra med dig!

  3. Mari 9 februari , 2012 den 18:46 #

    Sv. Ja, det måste man. Torsdagar är ett ypperligt tillfälle till detta, eftersom jag inte börjar förrän 11.30. Så himla mysigt.
    Ja jag hoppas också det, fick tyvärr reda på idag, att jag nog inte kommer få en remiss till neurologen förrän om 1 månad. Känns segt. Men men..

    Vad mysigt det låter. Jag är inget stort fan av semlor, men jag njuter av att se alla andra äta dem:P hehe

  4. Tack, det var snällt sagt!
    (Jag har bytt namn på bloggen eftersom jag bytte till egen domän)

  5. carrå - mamma till Isabella och gravid 9 februari , 2012 den 20:04 #

    Haha ja men det ÄR svårt, man vill ju bara ta hem henne när hon är ledsen, vända i dörren typ.
    Hoppas verklgien jag med :)..

    Haha jag garvade redan då!. Min lärare som sa det är rätt speciell och udda och man vet att han inte menade något illa!

  6. Mikaela 9 februari , 2012 den 20:26 #

    Håller med Felicia lite ^.^ Men kul att du har en massa olika tävlingar på bloggen 🙂

    SV: Ja, jag har precis börjat att läsa en praktikantkurs vilket innebär 5 månaders praktik i Sydafrika senare i år 🙂

  7. Em 9 februari , 2012 den 20:59 #

    undrade en sak, kan inte du tipsa om lite bra bakbloggar? hade uppskattats!

  8. micaela 9 februari , 2012 den 21:35 #

    Kollat om de levererar i mitt område, gillat på Facebook och bloggat om det på bloggen!
    Här kommer min förklaring till varför jag vill vinna kassen:

    ”Eftersom jag fortfarande bor hemma så blir det ofta så att det är mamma som lagar maten. Därför skulle jag vilja vinna kassen så att jag kan hjälpa till med inköpen och till lagningen av maten hemma!”

  9. Sandra 9 februari , 2012 den 21:46 #

    Ja absolut! 😀 Haft en bra dag ? Kram

  10. Sandra Törn [TÄVLING + VECKANS BLOGG] 9 februari , 2012 den 23:56 #

    Haha, eller hur! De skulle kunna vara syskon! 😉

  11. Jenny - gravid i New York 10 februari , 2012 den 04:14 #

    Jag skulle gärna tävla men antar att maten inte skulle vara så fräsch när den levererats hela vägen hit 😉

  12. Heidi 10 februari , 2012 den 10:07 #

    Jo det är nog en hprd tenta, men inom medicin får man inte ha alls fel. För det kan man inte ha i praktiken heller. 😦
    Diskmaskin är nog bra att ha, men jag vet inte om jag kommer använda den så mycket. 🙂
    Kram

  13. Mia 10 februari , 2012 den 10:39 #

    Så nu har jag gjort allt enligt listan för denna tävling!! En tävling som ju passar oss som familj så himla bra.

    Motiveringen lyder:

    Med en sån här ”hit-o-dit-familj” som vi har skulle en sån här familjematkasse vara helt perfekt. Eftersom vi har ungdomar som inte bor heltid hos oss utan varvar mellan oss, sin mamma och en av dem till sitt boende (aldrig mamman), ja då krävs det mycket av struktur i kyl o frys.

    1 vecka är vi 4 personer, veckan därpå är vi tre (då åker bonus-sonen min tillbaka till sitt boende), följande 2 veckor är vi 2 personer. och sen går livet på såhär. Under vecka 1 är vi på topp vad gäller mat och inhandling, vecka 2 dippar vi lite och äter upp det som är kvar liksom (hihi) och sen de övriga två veckorna har vi ingen som helst struktur eller inspiration, hämtar oss, äter ur kyl o frys för att fylla den igen innan ungomarna kommer igen.

    Du ser ju, vi är i akut behov av inspiration, struktur och nytt matfokus – rädda vår familj från oss ofokuserade vuxna ;-D

    kramkram (å trevlig helg)

  14. Nu är jag också med och tävlar!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Bullmagen… eller bebismagen menar jag » Fika med Eleonore - 13 februari , 2012

    […] är sista chansen att vinna lyktorna från Fröken M och ni kan fortfarande vinna matkassen från Mathem(få deltagare än så länge så det är stor vinstchans) Posted by Eleonore at 10:36 Gravid […]

Kommentera

