Lyckas med dekorationerna

7 Feb

11 svar to “Lyckas med dekorationerna”

  1. Linnea 7 februari , 2012 den 10:14 #

    Åh nu blev jag sugen på en IKEA tripp 🙂

  2. Katarina 7 februari , 2012 den 11:27 #

    IKEA är bra till mycket 🙂
    Det är fint i dessa områden. Jag är fortfarande inte övertygad om jag vill bo här då min dotter går i skolan (och det är ju snart), men vi får se vad som händer.

  3. Ann-Helen 7 februari , 2012 den 11:39 #

    Stansarna och schablonerna kommer definitivt att få fälja med mig hema nästa gång jag far till ikea! 🙂

  4. Linda-Mamma till Alfred 7 februari , 2012 den 12:05 #

    Åh, vill t Ikea nu..!
    Ja fast han bad ju om ursäkt o Gina tog det inte så hårt de kramades igen o hon gjorde kaninöron på han. MEN det patetiska är att Ginas pappa blev arg.mohahahaha hon är väl för f*n vuxen liksom!
    Äsh ja men,men heja Thorsten…hihi..
    Jaaaa designer + kristall är dyrt tyvärr…åh vet inte..royaldesign har vet jag;)Kika där..

  5. Patricia♔ 7 februari , 2012 den 12:08 #

    Ikea har mycket bra saker!

    Sant, jag tror också att macarons är något man kommer misslyckas med första gången. Lika bra att ställa in sig på det så blir man inte besviken och det går illa haha.

    Ja, nu vill vi ha vår. Bort med snön och kylan. Jag är så trött på tjockjackan och vill verkligen kunna trycka undan den snart.

    Kramar

  6. Felicia 7 februari , 2012 den 12:39 #

    men riktigt söta!

    puss

  7. Vivi 7 februari , 2012 den 13:33 #

    En massa bra tips IGEN ! 🙂 Har aldrig tänkt på att IKEA faktiskt kan ha så mycket bra bakgrejjor! En riktigt bra degskrapa elelr en sådan där lång dekoreringskniv/skrapa hade jag behövt 🙂
    Dessutom såg jag sist att de hade sådana där gammaldags mjölsiktar, jättefina !

    Det blir nog både tårta och macaroons 😉 fast jag kan ju bjuda jobet på macarons och familjen på tårta !
    Då får jag ju baka bådeoch!

    Solariet har jag faktiskt undvikit helt de senaste året, det blir så när man har en bästa vän som forskar om cancer… hon har skrämt slag på mig när det gäller solarier *ihp*

    Jag vet inte om jag ahr övertalat så mycket, trodde itne alls han var intresserad, men härromdagen pep det fram att det kanske inte var helt otänkbart så nu är det bara för mig att pusha lite och promota för tjat ger motsatt effekt på maken min 🙂
    Kram

  8. Jennie & Fröken Flis 7 februari , 2012 den 14:20 #

    ikea är otroligt, där finns ju verkligen allt! 🙂

    Hoppas allt är bra, kramar

  9. Pernilla 7 februari , 2012 den 15:28 #

    På Ikea hittar an verkligen det mesta =)

    Hittas på idag då? Kram kram.

  10. sofie mumsfillibaba 7 februari , 2012 den 17:39 #

    Attans! Jag var ju på IKEA i helgen. Missade dem helt.

  11. Barnens Hjältar 7 februari , 2012 den 18:03 #

    Jag har de där kakmåtten 🙂

Kommentera

