Halvtid med bebis och tävlingen

5 Feb

Är det kanske dags för en uppdatering med bebis? Igår gick jag in i v 20, idag är det alltså 19+1 enligt barnmorskors uträkning och en vecka till halvtid! Herregud vad tiden gått, för er har det ju gått extra fort i och med att jag släpte nyheten för inte så länge sen men för mig som vetat sen mitten av oktober så är det otroligt att redan vara här! Vi har nu börjat känna bebis mer, vi har helt hoppat över fladdret som alla talar om och går direkt på kullerbyttorna och buffarna, mys! Äntligen!

Måste påminna er om tävlingen jag har i samarbete med Fröken M! En vecka till har ni på er att anmäla er till tävlingen där du kan vinna två underbar ljuslyktor med hjärtan!

Klicka på bilderna för att komma till tävlingen för att anmäla dig!

 

16 svar to “Halvtid med bebis och tävlingen”

  1. Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak 5 februari , 2012 den 11:49 #

    Jo det är klart! 🙂

    Kram!

  2. Pernilla 5 februari , 2012 den 11:56 #

    grattis till halvtid med bebis 🙂 jag har nästan precis såna där lyktor fast mina är runda som står här bredvid mig i fönstret!

    pajen här nedanför ser jättegod ut! jag satt och bläddrade lite i kokböckerna igår och spanade efter pajrecept och hittade ett som jag ska försöka hinna med att laga till din utmaning!

  3. Felicia 5 februari , 2012 den 13:15 #

    Gud vad magiskt det måste vara, nu kmr ju tiden gå fortare och fortare!!!

    SV: hihi tack, haha var så gulligt att måla på hennes små händer! xD

    pusss

  4. Frida 5 februari , 2012 den 13:30 #

    Jo, det är tyvärr ett tag men nu har man något att se fram emot iallafall 😀 och sånt är alltid skoj!!
    Och Grattis till att du har gått halva tiden 😀 Åh vi försöker också faktiskt få en liten knodd 🙂 Så man kan hoppas att den drömmen också bli sann så man har allting man drömt om 🙂 hehe

    Ha en fin dag

  5. Pernilla 5 februari , 2012 den 14:08 #

    Härligt med halvtid, satt och sa det igår att man var ju det förra året vid denna tiden =)

    Ja det var lite skoj, men gillade inte deras låt. Gillade Loreens bäst!! Ha en fortsatt bra dag, kram.

  6. ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting 5 februari , 2012 den 14:09 #

    åh, vad roligt! Mysigt med en liten bebis snart! 😀

  7. Heidi 5 februari , 2012 den 14:29 #

    Vår nya hyresvärd hade städat lägenhetn redan idag, så vi FICK nyklarna idag 🙂 Hon skall bara hämta bort sina lampor, men sedan är det fritt att flytta in. 🙂
    Ett flytt-lass har redan tagit sig iväg. 🙂
    Kram

  8. Jenny - gravid i New York 5 februari , 2012 den 15:59 #

    Grattis till halvtid! 🙂 Så spännande!
    Stor kram till dig & bebis i magen 🙂

  9. Sanna 5 februari , 2012 den 16:28 #

    Ja hon är verkligen en duktig skådespelare, du råkar inte veta någon annan bra film av henne som man skulle kunna se? 🙂

  10. Mari 5 februari , 2012 den 16:33 #

    Sv. Härligt. Det är ett stort steg på vägen =).
    Min helg har varit lugn, om man nu kan säga att massa träning är att ta det lugnt. Men ja, du fattar =).
    Eventet var grymt bra. Läs mer om det imorgon !!

    Men vad bra, då ska jag kika in där. =)
    Hoppas du får en fin kväll.

  11. Barnens Hjältar 5 februari , 2012 den 16:52 #

    Oj, är det redan halvtid? 🙂

  12. Diman Dilir 5 februari , 2012 den 18:27 #

    verkligen:D dom har varit en av mina favvo band länge!:D

  13. Linda 5 februari , 2012 den 19:01 #

    åh vad mysigt att kunna känna bebisen!!

  14. Amy's piece of cake 6 februari , 2012 den 13:27 #

    Så underbart att känna kullerbyttorna! Himmel vad tiden gått fort 🙂 Vänta bara, sista månaden kommer att kännas tung och varje dag som en vecka 😉 Nejdå, nu ska jag inte skrämma upp dig, allt är så kul/spännande förstår jag 🙂

    Tack för uppdateringen, kram!

  15. Spanienfrugan 6 februari , 2012 den 18:45 #

    Vad härligt! Har buffas det som bara den numera…så tro mig, det kommer!

  16. Mickan (Gravid v. 33) 7 februari , 2012 den 14:29 #

    Så mys! Grattis! Tiden går verkligen fortare än man tror att det ska göra. Veckorna till ultraljuden tyckte jag var otroligt sega då man längtade så. Men sen flöt allting bara på och det gick så fort! 🙂

    Det känns jättebra i nya lägenheten. Den är toppen! 🙂
    Jaa, det ska bli jätteroligt att hämta vagnen sen och ha den ståendes. Då blir allt mer verkligt. Snart ska vi nog fixa spjälsäng och sådant också.

    Kramar

Kommentera

