Tävling, vinn söta ljuslyktor från Fröken M

30 Jan

Äntligen dags för en tävling! Nu startar jag en tävling i samarbete med Fröken M där du kan vinna 2 st fina ljuslyktor i trä. De är så söta och passar ju perfekt när det snart är Alla hjärtans dag, kanske är det en bra present att vinna?

För att delta i tävlingen vill jag att du svarar på 2 frågor, svaren kan du hitta på FrökenM.se. Skriv svaren i en kommentar(kommentarerna döljs så ingen kan fuska till sig svaren) eller skicka på mail(fika_med@hotmail.com) Kopiera gärna bilden ovan och länka till tävlingen i din blogg(inget måste).

  • När startades Fröken M som webshop?
  • Vilken storlek finns den fina lyktan i?(obs! endast en storlek)
Tävlingen pågår fram till 13 feb kl 20.00! Lycka till!
24 svar to “Tävling, vinn söta ljuslyktor från Fröken M”

  1. Carolina 30 januari , 2012 den 16:38 #

    Fröken M startades vintern 2010.
    Lyktans storlek är 9,5*9,5 cm.

    Nu hoppas jag på tur!

  2. Erica 30 januari , 2012 den 18:07 #

    Fina lyktor! Jag är gärna med och tävlar.

    Fröken Ms webshop startade under vintern år 2010 och lyktan finns i storleken 9,5 cm * 9,5 cm.

  3. Lajna 30 januari , 2012 den 18:15 #

    Fråga ett: 2010
    Fråga två: 9,5×9.5cm

  4. Mari 30 januari , 2012 den 18:25 #

    Sv. 🙂 Eller hur, gillade också tipsen…..
    Men precis. Helt klart en fest jag aldrig glömmer =). Hur mår bebisen?

  5. Emelie, Mamma till David och Gravid 30 januari , 2012 den 18:56 #

    Sv: Det är så olika när bebisen börjar sparka och så 🙂 Med sonen kände jag första sparken i v. 18-19, medan denna gång kände jag det redan i v. 13. Vet andra mammor som har gått över v. 20 innan de har känt något. Samma gäller förlossningen, hur känner du inför den? 😀
    Längtar tills det är dags för ullared! Så otroligt mysigt att gå med sambon runt och hitta kläder och saker till den lille. Sedan känna att man nästan är klar och bara kan luta sig tillbaka! hehe
    Kram

  6. Leila 30 januari , 2012 den 19:21 #

    Hej fina! Vad glad jag blev att höra ifrån dig! 🙂
    Hur står det till med dig och magen? Hoppas att allting är toppenbra!
    Har du hittat på någonting kul den sista tiden? Stor kram

  7. Anne 30 januari , 2012 den 19:45 #

    Så fina! Webshopen öppnades vintern 2010, och ljuslyktorna är 9,5*9,5 cm.

  8. Rinki 30 januari , 2012 den 21:00 #

    Väldigt fina lyktor, är det dock inte lite läskigt att de är gjorda i trä? Kanske bara på bilden som det ser lite läskigt ut 🙂 förlåt, det är en jättefin tävling, menade inget så.

    Kul också att du har börjat med inspiration på din blogg också, det är alltid härligt att få lite sådant!

    Sv: Ja, de stora galorna är ju the real deal, så att säga. The Help borde du verkligen se, så bra, fin, stundvis rolig och stundvis sorglig. Däremot så rekommenderar jag ju att man läser boken först 😉 eftersom många detaljer och så inte tas med i filmen, sedan är det lite olika händelser i filmen och en stor som finns i boken finns inte i filmen etc.

    Middagen blev verkligen supergod, du kan se en bild nu på min blogg, lade upp den i slutet av inlägget.

    Det tycker jag verkligen, att Arlanda borde vara bättre på det. Istället var det typ godis och chips som fanns som var laktosfritt köpte en liten typ 60g eller 100gs chipspåse för typ 15 spänn :O. Allt var verkligen grymt dyrt. Aww, jag vet att ditt café kommer att bli världens bästa och mysiga verkligen. Du kanske inte har sett One Tree Hill, men jag kan inte hjälpa att jag har sugits in i den. I den finns det ett jättemysigt, personligt café där alla verkar känna sig hemma liksom (familjeägt) och det är lite det jag får upp i mitt huvud när jag tänker mig ditt café. I serien så finns det även en skylt uppsatt där det står

    ”somebody told me that this is the place
    where everything’s better, everything’s safe”

    och det skulle nog passa fint i ditt café också <3. Kan tänka mig att ditt café blir mysigt, hemtrevligt, lite romantiskt på något sätt. Citatet är taget från en låt som heter: Walk on The Ocean, med Toad The Wet Sprocket, om du har spotify så kan du lyssna på den här: http://open.spotify.com/track/3H4SGgjbzzNCr9dyYLqlKp

    Kram på dig ❤

  9. veronica 30 januari , 2012 den 21:24 #

    jag är gärna med och tävlar om dessa fina lykot

    webshoppen har funnis sen Vintern 2010

    måtten är 9,5×9.5cm

    kram veronica

  10. Patricia♔ 30 januari , 2012 den 22:19 #

    Vad kul att du gillade fågelburen. Jag är lite sugen på att köpa en likadan fast i större variant också. Blev helt kär i dem. (Hmm jag blir visst kär i mycket saker).

    Jag är säker på att du fixar att göra egen pasta. Du lyckas ju med allt annat:)

    Kram

  11. Barnens Hjältar 30 januari , 2012 den 22:54 #

    Är sen med kommentarer idag!
    Jag har jobbat följt av utbildning så min dag blev lång!

  12. sannas rum 31 januari , 2012 den 08:11 #

    Åh jag vill vara med 😀

    Svaren är:
    – Vintern 2010.
    – 9,5×9.5cm

    De hade varit sååååå fina i mitt sovrum!

  13. camilla 31 januari , 2012 den 09:52 #

    vad söta 🙂
    Åå vad smaskigt med marängschwiss förresten 🙂
    Hihi jaa, det är väl en hel del att köpa?
    Jag packar inför flytt 🙂 flyttar hemifrån imorgon 😀
    kraam

  14. Patricia♔ 31 januari , 2012 den 22:14 #

    Rolig tävling, de där lyktorna bara vill jag vinna:)

    Jo, hunden är ett bra sällskap. Och hon är så mysig när hon kommer och vill gosa.

    Vilken söt barnvagn ni beställt. Har du fått reda på vad det är för liten knatte som ligger där inne ännu (har missat om du skrivit det innan).

    Sov så gott.
    Kram

  15. Sanna 1 februari , 2012 den 16:46 #

    Jag är gärna med och tävlar, och här kommer svaren.

    När startades Fröken M som webshop?
    Svar: Vintern 2010.

    Vilken storlek finns den fina lyktan i?(obs! endast en storlek)
    Svar: Storleken 9,5×9.5cm finns lyktan i.

    Kram Sanna

  16. Jessica Hellström 2 februari , 2012 den 20:36 #

    Vintern 2010 startade Fröken M sin webbshop
    Lyktan har storleken 9,5×9.5cm

    Underbara lyktor som tinar upp mitt hem, håller tummarna!

  17. cassandra holm 3 februari , 2012 den 06:48 #

    När startades Fröken M som webshop?
    Svar: Vintern 2010!
    Vilken storlek finns den fina lyktan i?
    Svar:9,5×9.5cm

    Hoppas det var rätt, och hoppas jag kan få pryda mitt hem med dessa underbart vackra lyktor!
    Kram Cassandra

  18. Mikaela 4 februari , 2012 den 09:19 #

    Håller tummarna nu! Jättefina lyktor! De är 9,5×9,5 cm och Fröken M startade sin webshop vintern 2010.

  19. Maria 4 februari , 2012 den 09:56 #

    Vintern 2010 öppnades webben
    Lyktorna är i st.9,5×9.5cm

  20. Patricia♔ 4 februari , 2012 den 18:25 #

    Jag vill vara med och tävla.

    2010 öppnades webbshoppen.
    Lyktan är i storleken 9,5×9.5cm

  21. Paul m 5 februari , 2012 den 09:13 #

    Jag vill vara med 🙂

    1. Vintern 2010
    2. 9,5×9.5cm (?????)

    Hoppas på att det är de rätta svaren, och lite tur 🙂

    Ha det så bra
    Paul

  22. Emma 5 februari , 2012 den 21:20 #

    Hittade din blogg genom en googlesökning på kafferep, så snubblade in på denna tävling.
    Tack för fin inspiration.
    Rätta svaren:
    Lyktan är 9,5×9.5cm och vintern 2010 startades webshopen.

    //Emma

  23. Micke 6 februari , 2012 den 05:15 #

    Shopen startades 2010 på vintern och måttet är 2. 9,5×9.5cm
    Hoppas:)

Trackbacks/Pingbacks

  1. Halvtid med bebis och tävlingen » Fika med Eleonore - 5 februari , 2012

    […] till alla Senaste kommentarernaSofia om Ladurée till Stockholm!! Macaroons till allaPaul m om Tävling, vinn söta ljuslyktor från Fröken MAmy's piece of cake om Kokboksutmaningen: Röd vinbärspaj med marängAmy's piece of cake om […]

Kommentera

