Sista chansen i utmaningen på temat choklad

29 Jan

Ja idag är det sista dagen att skriva sina inlägg och skicka in sina bidrag till utmaningen! Jag vet att många av er väntar på andra teman, sockerfria månaden har ju precis varit när vi alla ska få en nystart i livsstil och träning. Den 1 feb kommer nästa tema!

Men ni som vill skicka in ett bidrag, gör det senast ikväll 23.59! För all läsa mer om utmaningen, klicka på bilden

Håll förresten utkik imorgon, då kommer en härlig tävling!

4 svar to “Sista chansen i utmaningen på temat choklad”

  1. Linda-Mamma till Alfred 29 januari , 2012 den 11:40 #

    Ja eller hur dom var sååå himla goda älskar ju biskvier kan äta hur många som helst!Jaaa skönt med oplanerad helg så senare idag skall vi bort på söndagsmiddag hos svärmor;) Skall bli gott är änna lite hungrig nu..

  2. Heidi 29 januari , 2012 den 15:05 #

    Jo jag hoppas också jag snart får fira mamma. Väntar på att mamma skulle komma på besök bara vi har flyttat. 🙂
    Bara vi skrivit på kontraktet tror jag också att det känns bättre 🙂
    Kram

  3. Amy's piece of cake 29 januari , 2012 den 18:44 #

    Oh no, jag hinner inte… trodde det var den sista i månaden så då tänkte jag att jag har några enstaka dagar kvar….! Jag är med nästa månad! 🙂

  4. Emmy 29 januari , 2012 den 18:47 #

    Oj, så fort tiden gick. Mailar mitt bidrag idag.

Kommentera

