Testfredag v 4: Remi Hallon

27 Jan

Äntligen fredag! Sambon kommer hem, det blir god middag och till kvällen vankas hyrfilm. Men först ut blir en härlig testfredag och allt vad det innebär. 

Denna vecka testar vi Göteborgs Kex Remi hallon. Såna här kakor har en tendens att smaka väldigt konstgjort men denna hallonkräm kändes väldigt naturlig och passar till den mörka chokladen. Remi-serien innehåller många goda kex och kondisbitar och detta blev en av favoriterna!

Linda har också testar Remi, vad tycker hon? Kika in här!

15 svar to “Testfredag v 4: Remi Hallon”

  1. Moa 27 januari , 2012 den 16:10 #

    Jaa, så jag får ta tag i teorin, men det är ju inte lika roligt 🙂

  2. Pernilla 27 januari , 2012 den 16:52 #

    Tack =) Jaa det finns en del varianter på sådana tröjor nu. Kunde ej låta bli när jag såg denna rosa, hihi.

    Dem har jag smakat och tycker dem är goda,speciellt på sommaren. Känns så somrigt då =)

    Ha en mysig kväll, kram.

  3. Ida 27 januari , 2012 den 17:06 #

    Det låter ju minst sagt mumsigt!

  4. Linda-Mamma till Alfred 27 januari , 2012 den 17:20 #

    Hihi nu är mitt inlägg också uppe;)

  5. Fia 27 januari , 2012 den 18:00 #

    SV: De blev fototapet nr 1 🙂

    Och igår invigde jag min cupcakemaskin, eller järn eller va man kallar de 😉 Så gjorde en ”frosting” eller godisfluff som topping, tack för receptet!

  6. Helena 27 januari , 2012 den 19:03 #

    Bra att det var en god överraskning. Som du sa brukar ofta smaksättningen smaka konstgjort men inget går ju upp mot färska hallon och en kladdig chokladkaka.

    Tack, det är skönt att jag mår lite bättre nu men jag är ff megatrött.
    Ha en fin helg!:D
    Kramar:)

  7. Katarina 27 januari , 2012 den 19:26 #

    Yummy! Mera kex!
    Vad kul att jag kunde inspirera lite.
    Och muggen är från Starbucks, Thailand. 😉

  8. Felicia 27 januari , 2012 den 19:46 #

    myspyskväll!! Dom verka rju goda som du beskriver donm!!!!
    puss

  9. Rinki 27 januari , 2012 den 20:57 #

    Det låter väldigt gott :), du åt några åt mig också väl?

    Sv: Aww, tack så fin du är! Ja, Linda är fin 🙂 det är alltid kul med nya bloggkontakter.

    Nej, men precis! På Arlanda är man ju inte vidare ofta, var där förra sommaren och jag kommer inte ens ihåg att jag såg Starbucks, men det är väl vid SkyCity antar jag. Jag hoppas verkligen att ifall de öppnar i Göteborg och Malmö, då lär det ju komma hit också.

    Jag håller med, i vissa fall kan svensk film vara riktigt underskattat!

    Jag hoppas verkligen att du få din Ice Creme-maker i födelsedagspresent!

    Imorgon så ska jag till mina föräldrar och äta middag, ett par bekanta kommer dit också, annars blir det nog mycket plugg. Du då?

    Puss och Kram ❤

  10. Diman Dilir 27 januari , 2012 den 21:33 #

    hehe joo:(
    kan du inte lägga upp lite kaloriefria recept? (enkla) ? hade varit toppen!:D

  11. Maria en av norrlands bloggar 27 januari , 2012 den 22:00 #

    hej kolla om just du vann 🙂

  12. Frida 27 januari , 2012 den 22:27 #

    sv; Okej 🙂
    Jo det är bra när man har gemensamma vänner =)
    var den bra den filmen? =) skulle med vilja se den faktiskt 😀

  13. Mari 27 januari , 2012 den 23:30 #

    sv. Ja. men faktiskt. Jag håller med!!! Jag ska skärpa mig i den frågan =) Trevlig helg.

  14. malin 28 januari , 2012 den 01:35 #

    låter gott de:)

  15. anniepiie 29 januari , 2012 den 18:28 #

    ser goda ut, gillar hallon! 😀 SV: jaa, känns himla bra faktiskt!! Jaa, det är mer snö innåt landet verkar det som!! Hoppas att du har haft en bra helg och att kvällen din blir toppen. 🙂 Kram

Kommentera

