Vardagslyx på tallrik

21 Jan

Häromdagen kände jag för att göra en riktig ljummen lyxpastasallad! Tog allt jag älskar(av det jag har hemma) och blandade ihop. Yummie säger jag bara! Det blev riktigt gott och fullt med massa bra proteiner och fetter.

Pasta med avocado, vitlök- och chilifrästa räkor, gröna ärtor och osttärningar

12 svar to “Vardagslyx på tallrik”

  1. Art By Tina - Konst & Fashion 21 januari , 2012 den 10:14 #

    Åh så gott! Jag hade nog kompletterat med min favorit – halloumi!

  2. Carro 21 januari , 2012 den 10:19 #

    Men gud så gott!

    Tack för tipset med ica-kassen. Dock levererar inte de heller hit 😛 Och sen tycker jag väl inte att en icakasse känns så rolig kanske 😛

  3. sabina 21 januari , 2012 den 11:06 #

    va gott det ser ut! ta gärna en kik på min blogg bland tårtor och cupcakes!

  4. Hälsokick 21 januari , 2012 den 11:34 #

    Trots att jag egentligen inte gillar avocado så jättemycket så blir jag alltid jättesugen när jag ser den på bild. Nåt i min kropp vet väl om hur nyttigt avocado är så den gör mig sugen på det ändå helt enkelt =)

  5. Linda-Mamma till Alfred 21 januari , 2012 den 11:56 #

    Åh jösses ser riktigt gott ut! Åh jaaa tycker verkligen du skall komma o spa:a med oss! Lustigt med vårt bildcollage nästan samma på testfredagen..härligt att det är ”vi” igen!
    mmm misstänker nog att det är en förskole fröken tyvärr…himla trist att hänga upp sig på en sådan petitess och sedan bli otrevlig över det med..hmm

  6. ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting 21 januari , 2012 den 14:00 #

    åh vad gott, det där måste jag prova 🙂

  7. Frida 21 januari , 2012 den 15:01 #

    Mums!!!

  8. Karolina, gravid i v. 34 ♥ 21 januari , 2012 den 15:24 #

    Sv; Jo jag är faktiskt stålt över mig själv och du har så rätt – det kommer fler chanser. Tack i alla fall för dina snälla ord!

    Åh vad gott det ser ut! 🙂 Nu började min mage kurra!:)

  9. Thessan 21 januari , 2012 den 15:33 #

    sv. Tack så mkt! Va gott det ser ut på dina bilder! hoppas du har en bra helg!

  10. Amy's piece of cake 21 januari , 2012 den 17:47 #

    Jättefina bilder!
    Vänta du bara, cravingsen kommer… sen kan du inte hejda dig må du tro! 😉 (Min makes kommentar…. tomat- och mozarellasallad idag igen? 😉 ) Haha!

  11. Anna 22 januari , 2012 den 15:27 #

    sv: jajamen det är min, tack så mycket ! : ) haha u bet, jag kommer ! och det där receptet måste jag spara, ser grymt ut !

  12. Jasmine 28 januari , 2012 den 20:48 #

    Mums, va gott! Bortse från ärtorna och jag kan medge att du har lyckats blanda ihop riktigt goda varor.
    Kram

Kommentera

