Biokväll med massa popcorn!

21 Jan

Ikväll ska jag och gubben på bio, något vi inte gjort på länge tillsammans! Vi fick dessutom biobiljetter i julklapp så nu får vi allt passa på. Man får ju inte glömma bort att dejta även om man varit tillsammans i 3½ år! Vi ska se nya Hamiltonfilmen, en film med Persbrandt kan ju inte blå dålig! Självklar ska vi ladda med massa goda popcorn och M-kulor.

Idag har vi även bakat chokladcupcakes med vaniljfrosting till Kokboksutmaningen, kika in i morgon för att se resultatet!

15 svar to “Biokväll med massa popcorn!”

  1. Jouline♡ 21 januari , 2012 den 16:47 #

    Ja jag längtar med till våren 🙂 Ohh.. så mys med bio, hoppas filmen är bra och vad gott det lät med chokladcupcakes! kram

  2. Heidi 21 januari , 2012 den 18:52 #

    Jo, man var ju med dragen. Oberoende fatta man va man gjorde eller for de me andras fart. 🙂 Funderar nog ännu hur jag såg ut när jag riktigt försökte. 🙂
    Nu kom det ett annat projekt mitt i allt, så bröllopet får vänta. Vi hittade en otroligt härlig lägenhet var vi skall flytta i slutet av nästa månad. Så jag kommer att ha fullt upp. Och eftersom de ska höja vår hyra så tyckte vi att vi kunde söka efter en billigare, men ändå lika stor lägenhet. 🙂
    Ha en mycket trevlig lördag! Kramar

  3. kajsa 21 januari , 2012 den 19:21 #

    Den filmen är riktigt bra =)

  4. Pernilla 21 januari , 2012 den 20:02 #

    mysigt med bio! vi var på bio förra helgen och såg the rum diary, men jag var inte alls sugen på popcorn när vi gick in i salongen. sen när filmen började var jag nära att dö av popcorn-brist 😉

    hoppas filmen är bra!

  5. Mickan - Gravid ♥ 21 januari , 2012 den 20:22 #

    Kul med bio. Hoppas filmen är bra!

    Ja, visst verkade det smart. Det får du göra. Hihi.
    Men så skönt. 🙂 Förstår att ni längtar.
    Kramar

  6. anniepiie 21 januari , 2012 den 20:44 #

    Åhh vilket mys med bio, filmen lär ju säkert vara jättebra! 😀 SV: javisst, himla bra övningar! Ha de bra ikväll! 😉 Förresten, har hört att det snöar mkt, gör det de hos dig oxå? 😛 Kramar

  7. Barnens Hjältar 21 januari , 2012 den 21:44 #

    Mysigt!

    Jag misstänkte att du skulle gilla den bloggen 🙂

  8. Yohanna 21 januari , 2012 den 23:08 #

    Mysigt med bio! Hoppas att filmen var bra 🙂

    SV: Tack så mycket 🙂

  9. LIENE 22 januari , 2012 den 07:13 #

    Grattis till de 3½ åren!

  10. Sandra 22 januari , 2012 den 09:33 #

    Hej vännen!
    Var filmen bra ?
    Kram

  11. Sandra 22 januari , 2012 den 09:33 #

    Hej vännen!
    Var filmen bra ?
    Kram

  12. Katarina 22 januari , 2012 den 11:20 #

    Vad kul! Håller med om att det är viktigt att dejta oavsett hur länge man varit tillsammans. Komma bort från tv-soffan hemma, klä upp sig, och göra något skoj tillsammans! 😀

    Visst var filmen bra btw!? 🙂

  13. Karolina, gravid i v. 34 ♥ 22 januari , 2012 den 12:22 #

    Va mysigt med bio! var filmen bra?

    vi fick också biobiljetter i julklapp och var på bio första gången på nästan ett år för 2 veckor sedan.
    Det stämmer verkligen det du säger, man får inte glömma av att dejta trots att man varit tillsammans några år ! ♥

  14. Anna 22 januari , 2012 den 17:13 #

    Skulle med vilja se den, var den bra?

  15. Patricia♔ 23 januari , 2012 den 12:54 #

    Hur var filmen? Jag och pojkvännen ville se den när den hade premiär, men så blev ju jag sjuk och än är jag inte tillräckligt pigg för att ge mig iväg. Var den värd att se på bio? Klart man inte får glömma bort att dejta fast man varit tillsammans länge. Ni får passa på nu också för sedan när barnet kommer kanske det inte blir mycket tid över för bio och sådant:)

    Kramar

Kommentera

