Testfredag v 3: Ballerina fyllda cookies

20 Jan

Det är dags för ännu en testfredag! Denna vecka utan panel så det är bara jag och Linda igen. Så kommer det vara i fortsättningen också. Ett beslut som vi tog pga vissa orsaker som vi inte behöver gå in på här.

Men nu till nyheten som vi alla väntat på ett tag. Nämligen…

Ja det är Ballerinas Fyllda cookies! De kommer i två smaker, denna som är Orginal och sen Chocolate. Och visst ser de farligt läckra ut på bilden, kladdiga och läckra! Verkligheten är inte alls lika krämig, inte ens i rumstemperatur. Men smaken är så läcker som man kan hoppas på! Riktigt goda cookies med det där lilla extra! Och ja jag har redan mumsat i mig hela förpackingen…

17 svar to “Testfredag v 3: Ballerina fyllda cookies”

  1. IsaMarie 20 januari , 2012 den 16:34 #

    Tycker lite synd om dig:P Diskmaskin är en härlig lyx:)

    Har alltid tyckt att cookies är lite för torra för min smak och blev lite glatt överraskad när jag såg bilderna=) Så du tycker att de e värda att ge dem en chans även om de inte riktigt stämmer överens med reklamen? 🙂

    Synd att ni inte fick reda på om de var en liten flicka eller pojke. Men samtidigt kul att få gissa liiiiite till;)

  2. Heidi 20 januari , 2012 den 17:26 #

    Jo, det var toppen att vara på zumba. 🙂 Gillade faktiskt passet som det var igår. 🙂 Konditionen var inget att hurra med, men jag överlevde. 🙂
    Det är nog trevligt att kunna täånka på saker en längre tid. Utan stress! Och datum har vi redan börjat fundera på, men kommer inte vara precis nästa år. 🙂
    Jo, det är så upp till föräldrarna hur man gör. Tar man reda på eller inte. 🙂 Jasså ni har en bus som inte vill visa sitt kön. 🙂
    Ha en bra fredags kväll. 🙂
    Kram

  3. Anna 20 januari , 2012 den 18:27 #

    mm såg goda ut =)

  4. Amanda 20 januari , 2012 den 18:38 #

    sv; Haha, ja kanske det 😉 Tack! 😀

  5. aninepiie 20 januari , 2012 den 19:29 #

    Det är ju nästan aldrig riktigt som på förpackningen men de ser himla goda ut! 😀 Har fortfarande inte fått tag i dom! 😛 Men har iofs inte varit och handlat på ett tag… Får kila in på maxi nästa vecka, ligger mitt imot jysk. hehe SV: jaa men precis. Förut skrev jag kanske bara några rader och då kommer man ju lätt upp i 5 inlägg om dagen. haha Men nu är det som sagt mer kvalité. Önskar dig en fifin helg. 🙂 kraam

  6. Mari 20 januari , 2012 den 19:50 #

    Sv. 🙂 Den smakade väldigt bra om jag minns rätt. Bilden är rätt gammal..hehe =).
    Haha, nej avokado är en svår grej. Antingen är den dålig eller så är den omogen som oftast, när ska man lära sig liksom ?? hehe =).

    Semlor och strips…hehe. ja det brukar bli rätt ovanliga grejer. Hoppas du stillar dina behov bra =)

  7. camilla 20 januari , 2012 den 19:55 #

    Tycker dom ser ut som riktiga höjdare 😀

  8. Katarina 20 januari , 2012 den 20:42 #

    Haha, måste vara jättetrist att provsmaka kakor 😛 Mmmmmm!

    sv: ja, Turbo är nu en familjemedlem. Smakar allt. Har till och med en egen tallrik. Finns överallt. Vaknade upp med honom på min kudde i morse. Fått egna kläder… Hjälp!

  9. Jennie & FrökenFlis 20 januari , 2012 den 21:25 #

    jag blev också besviken, då dom ser så kräniga ut på bilden, men jisses va goda dom var ändå ! Hör försvann innehållet i förpackningen ganska snabbt också.. 😉

  10. Rinki 20 januari , 2012 den 21:36 #

    Redan första gången som du tog upp dessa kakor på bloggen så antog jag dessvärre att de inte skulle vara lika smetiga inuti, tråkigt dock! Man hoppas ju lite och att micra dem gör ju att alla chocolate chips smälter också och då lär det ju bara bli en sörja. Men härligt att de var goda i alla fall, du får äta ett par stycken åt mig ;).

    Sv: Jag håller med, det är så konstigt att när tjejer startar något för tjejer, då är det jättebra och häftigt och viktigt, men gör en kille det så blir det genast konstigt och då ska det även finnas en motsvarande grej för tjejer. Det blir ju inte jämställt då, killar har ju, precis som du skrev lika rätt till att få uttrycka sig i en grupp som är bara för killar — det lär ju vara enklare för dem då. Jag skulle nog inte känna mig lika bekväm i ett könsblandat forum om det var riktigt intima saker och dessutom är det väl lite extra tabu kring att killar öppnar upp sig, så de lär ju känna sig ännu mer pressade om det vore könsblandat. Cimon är ju dessutom själv man och det är väl klart att han når ut lättare till män?

    Ja, matkasse någon gång kan ju vara spännande. Nej, jag visste inte att ICA hade det, roligt att höra! Vet du om det är väldigt stor skillnad i pris om man köper en sådan matkasse, om man jämför med vad det hade kostat om man hade varit där fysiskt och plockat på sig varorna?

    Åh! Blir alldeles tårögd av inlägget om er lilla plutt som redan nu är en liten busunge 🙂 så gulligt. Synd dock att ni inte fick reda på könet, men det kommer väl inom sinom tid, kanske lite spännande ändå att inte veta? Så länge allting såg bra ut, så är det ju det som spelar mest roll. Är såå glad för er skull!

    Kramar!

  11. Sofia 20 januari , 2012 den 22:52 #

    Mm låter hur gott som helst iallafall. 🙂

  12. Marieh 20 januari , 2012 den 23:19 #

    Coolt, har faktiskt inte sett dessa ännu i vår affär men det måste jag nog testa. Kanske jag får sambon att överge de där ballerina kladdkaka som jag inte alls gillar, första var god men sen blev det för mycket. Cookies tror jag mer på!

  13. malin-helena 21 januari , 2012 den 11:51 #

    Åhhhh, den är godkänd alltså? Då får jag nog testa dessa vid något tillfälle. 😉

    Sv: tack så hemskt mycket!! 😀 Jag har haft en super fin födelsedag och idag blir det mer mys och bara ta det lugnt här uppe. 🙂
    Mamma har utlovat en mycket god middag med, ska bli fint. 😉 hihi..

    Jag har missat så mycket i alla bloggar nu känner jag. Jag får läsa ikapp på söndag kväll och på måndag. 😉 Hoppas du har en fin helg!

    Kramar!

  14. Carro 21 januari , 2012 den 12:41 #

    åhååå, vill ha!

  15. Jenny 21 januari , 2012 den 16:01 #

    Måste prova dom nån dag :)!

  16. josefine andersson 23 januari , 2012 den 22:29 #

    låter som man kanske borde köpa domdära ;)??

  17. Jasmine 26 januari , 2012 den 23:15 #

    De vill jag gärna testa!

    Svar: Tack, tack! Jag klär mig sällan i färg, trivs inte riktigt i det. Därför var det extra roligt att få beröm av kompisarna.

    Tack, Eleonore. Dina ord uppskattas alltid. Jag hoppas att jag känner det samma för ön som du känner för Stockholm.

    Ta vara på dig.
    Kram

Kommentera

