Tips till kokboksutmaningen kanske?

18 Jan

20 svar to “Tips till kokboksutmaningen kanske?”

  1. Carro 18 januari , 2012 den 16:55 #

    Kan tänka mig att alla de där är en fröjd för ögat!

    Så himla spännande med första ultraljudet! Hoppas allt ser bra ut! =)

  2. IsaMarie 18 januari , 2012 den 17:12 #

    Lät som färger jag gillar:) Men tycker att mina naglar är så fula just nu så vill inte ha färger som får folk att titta extra mkt på naglarna;)

    Faktiskt! Inspirationstavlan tittar jag automatiskt på varje dag o då blir jag lite extra glad när jag ser bilden:)

    Oh, jag har iof bara tittat i två av de böckerna. Och hade de inte varit för att det finns ett överflöd av kokböcker här hemma så hade jag velat ha båda två. Men de gäller att va realistisk och prioritera ibland. Det är inte kul, men nödvändigt;)

  3. Linda-Mamma till Alfred 18 januari , 2012 den 17:15 #

    Ja haha då är bloggträffsbiten löst men 5 år!!!!Ååååå jag vill ju att du skall öppna om typ 2-3 år;)
    Åh vad roligt att du tycker jag är duktig med träningen,hihi..hoppas kunna motivera lite iaf..imorgon skall jag till gymmet igen..tycks aldrig bli kvitt min träningsvärk,hehe..

  4. Therese Ahlström 18 januari , 2012 den 17:31 #

    Svar: Åh, vad kul att du gillar den! 🙂 Det är ingen fara 🙂

  5. Tessie 18 januari , 2012 den 17:35 #

    Vad spännande, hoppas den som vinner blir glad! 🙂

    Sv: ja vi hade det verkligen super mysigt!!.. 🙂

  6. Anna 18 januari , 2012 den 17:39 #

    Sv: Ja mörka golv är riktigt snyggt…

  7. HannaH 18 januari , 2012 den 18:10 #

    sv: Ne precis. trodde verkligen först att barnen skulle vara tvingade till detta som i svenska hollywodfruar att Gunilla tvingade sin dotter till masa saker. Men är glad över att det inte var så dramatiskt 🙂

  8. Jenny 18 januari , 2012 den 19:01 #

    Boken längst till höger spekulerar jag på! Vackra böcker alla tre för övrigt.
    Ja ABK:S blogg är verkligen sund! Jag skriver där ibland då och då eftersom jag är engagerad i föreningen. Roligt att göra det vid sidan av min egen blogg, även om det ibland blir lite kring samma ämnen.

  9. Amy's piece of cake 18 januari , 2012 den 19:03 #

    Bra tips på böcker! 🙂

  10. Rinki 18 januari , 2012 den 19:17 #

    Jag har hört bra grejer om de kokböckerna, får se ifall jag kanske slår till på någon. Jag har fler kokböcker hemma hos föräldrarna också, men är ju inte där vidare ofta. Får se vad jag kan hitta i någon av mina böcker jag har här, det behöver ju inte vara kakor heller; men det kändes lite surt eftersom jag ändå hade bakat dem. Nåja 🙂

    Sv: Tack så jättemycket 🙂 det blev en jättetrevlig kväll igår och Lemon Meringue-pajen blev jättegod, dock så blev jag så förvånad först, för jag hade tänkt mig att marängskalet skulle vara hårt, men det var ju mer fluffigt.

    Hur har din dag varit idag?

    Kram

  11. Frida 18 januari , 2012 den 19:48 #

    Älskar Leilas inredning! 🙂

  12. Sofia 18 januari , 2012 den 20:01 #

    Åh jag älskar kokböcker! Så fina. Jag äger iofs typ inga och bakar aldrig. haha Men fina är dom allt. 🙂

  13. ENDENISE - Tävlingar igång ♥ 18 januari , 2012 den 20:23 #

    sv: Ja men det är ju så mysigt 😀 Så det får man ta lite när man väntar barn hihi 🙂 Du har ju något att skylla på iaf om kläderna är lite små 🙂

  14. Barnens Hjältar 18 januari , 2012 den 22:39 #

    Ja de är verkligen inspirerande böcker alla tre 🙂

  15. Elin 18 januari , 2012 den 23:12 #

    så himlans gott är det!
    Men det är klart jag gör! 🙂 Ja det är ju det, men vad lärorikt det är! man lär sig verkligen så mycket nytt och intressant som kommer vara bra att ha i bagaget!
    Kram

  16. Selina 19 januari , 2012 den 00:19 #

    Leila blir man ju typ kär i!
    Tittar på henne då & då för jag tycker hon verkar så härlig & go, söt & charmig är hon dessutom!

    //Love Selina

  17. Jouline♡ 19 januari , 2012 den 01:28 #

    Lyktan kommer från glasverandan.se och dom andra två är flera flera år gamla så kommer inte ihåg vart jag köpt dom.

    Idag vart det min kyl,frys och skafferi som blev rensade, känns riktigt gott, hittade gamla ostbågar som vart ett par månader gamla^^ och ett par vårrullar i frysen som gick ut för ett år sedan haha fräscht^^
    kram

  18. ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting 19 januari , 2012 den 08:33 #

    – ja, tycker också att det är jättefint 🙂

  19. Heidi 19 januari , 2012 den 08:59 #

    Vi har som börjat grunda på vårt bröllop, men nå större datumar har vi inte bestämt oss. 🙂 Kanske någon gång inom de kommande åren. 🙂
    Jo praktiskt är det nog bra att veta könet, men själv är jag ännu av den åsikten att jag inte nödvändigt tar reda på könet. 🙂 Eftersom mamma har sparat mina och brödernas kläder så det finns till båda könen redan klart. 🙂
    Kram

  20. Vivi 19 januari , 2012 den 14:54 #

    Måste skaffa en bakbok med Leila 🙂 men jag är ingen cupcakesfantast så det får nog bli hennes typ första stora bakbok. 🙂
    Man kan ju ha så många teman!!
    Muffins/cupcakes
    Små kakor
    Bakverk
    Tårtor
    Paj
    Frukt
    Syrligt
    Blommiga smaker kanske
    🙂
    Kram!!

Kommentera

