Snart Alla hjärtans dag, Lagerhaus har presentaskarna

17 Jan

25 svar to “Snart Alla hjärtans dag, Lagerhaus har presentaskarna”

  1. B R O W N S U G A R 17 januari , 2012 den 16:45 #

    Just de ja 🙂 hade glömt att de va alla hjärtans dag snart 😀

  2. Maria 17 januari , 2012 den 17:20 #

    receptboken skulle jag inte tacka nej till! 🙂 synd att Lagerhaus inte finns i Finland

  3. IsaMarie 17 januari , 2012 den 17:22 #

    Vad snäll du är! Tack! Har faktiskt inte ramat in den än. Har inte hittat en ram som jag gillar än:) Men den sitter upp på min inspirationstavla här vid datorn iaf:)

    Vilka bra tips om presentaskarna! Känns lyxigare än med cellofan o vad jag nu brukar använda när jag lämnar bort saker jag bakat=)

  4. Frida 17 januari , 2012 den 17:39 #

    Vilka fina prylar! 🙂

  5. Frida 17 januari , 2012 den 17:40 #

    Förresten, vad kul att du har en bulle på jäsning! 🙂 Vår plutt är beräknad till 8 juni.

  6. LIENE 17 januari , 2012 den 18:13 #

    sv: Ser fram emot att få de:)

  7. Heidi 17 januari , 2012 den 20:39 #

    Ja denna lilla charmör gör att man bara längtar mer och mer tills man själv får barn. 🙂 Och så när vi besöker dem så tror de jag skall krama och gosa för mycket med pojken. 🙂
    Mål och drömmar för oss framåt i livet. 🙂 Men livet går med sin balans.
    Våra barn får vänta en stund, men vi har börjat fundera på bröllop istället. 🙂
    Va härligt att ni skall få se er hon/han på torsdag. 🙂 Skall ni ta reda på könet under graviditeten eller vill ni ha det som en överraskning? 🙂
    Kram

  8. therese 17 januari , 2012 den 20:54 #

    Ja, jag älskar väskorna! Kommer köra på mycket sådana färger 🙂

    Och det är sååå sant så att kärleken går genom magen på mannen. Himla söta saker 🙂

  9. hanna 17 januari , 2012 den 20:57 #

    sv: tyvärr kan jag inte svara på den frågan! det är inte jag på bilden… jag hittade den på weheartit.com! jätte gullig blogg!:)

  10. Jenny 17 januari , 2012 den 21:00 #

    Det är en butik jag ofta glömmer bort, men där jag ofta kan småfynda när jag väl tar mig dit! Fina saker du valt ut.

  11. ENDENISE - Tävlingar igång ♥ 17 januari , 2012 den 21:16 #

    sv: haha ja dom är bra dom 😀

  12. ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting 17 januari , 2012 den 21:34 #

    söta!

    – haha, nej jag brukar också vara så. Vet inte vad som flög i mig 😉

  13. Carro 17 januari , 2012 den 21:35 #

    Fina!

    Ja, det är ju helt klart ett VÄLDIGT stort äventyr! Så himla roligt för er! 🙂

  14. Siri - En personlig blogg om mode och stil. 17 januari , 2012 den 23:04 #

    Fina! 🙂

    sv: Det tycker jag definitivt! Tänkte faktiskt använda mina imorgon på en jobbgrej, blir härligt att klä upp sig lite 🙂 Kram

  15. Tess 17 januari , 2012 den 23:10 #

    oj jösses vad tiden går fort! Det är ju alla hjärtans dag, snart alltså. Fina tips! 🙂
    Hoppas du lägger upp något semmelrecept när tiden närmar sig, min fikaförälskelse! hehe

  16. kaffehörnan 18 januari , 2012 den 02:05 #

    vad fina askar

  17. Amanda 18 januari , 2012 den 09:30 #

    Jag spanade på de där askarna igår, så fina och söta! =)

  18. Art By Tina - Konst & Fashion 18 januari , 2012 den 10:08 #

    Fint tips, fast min karl får nog klara sig utan hembakat (brist på kunskap och vilja haha). Är vi fikasugna går vi till konditoriet tvärs över gatan.

  19. Vivi 18 januari , 2012 den 11:19 #

    Åhhhh de har så mycket fina skar och grejjot på Lagerhaus, tror jag ska skaffa den där boken. Jag har en pärm där jag skriver ned mina favoritrecept, men det är lite trist , denna var mycket sötare 🙂

    Tack, vad snäll du är! Jag ser den inte riktigt som en dikt, mer … ord på papper..elelr på blogg rättare sagt. När jag är frustrerad eller ledsen är det skönt att ibland bara få ur sig saker, att skriva är ett bra sätt 🙂

    Jag lovar att ge dig receptet om jag lyckas riktigt bra med trippelmoussen 😉
    Kanske jag skulle göra ngt sådant till min födelsedag …Hmmm-…..

    Hur går det annars med graviditeten, hoppas du mår bra och inte har ont eller så!
    Kramar !!
    Kramar !

  20. Mamma till William och Wilma 18 januari , 2012 den 11:32 #

    God förmiddag söta..
    Då har jag läst hur man ska göra om man ska vara med i tävlingen..Får se hur tiden blir så ser vi 🙂
    Hoppas att du får en fin onsdag..Så söta askar och lådor..kram kram

  21. kajsa 18 januari , 2012 den 16:25 #

    Så fina alla är =)

  22. Mickan - Gravid ♥ 18 januari , 2012 den 20:27 #

    Jag var och såg de där söta askarna idag. Himla fina att ge bort muffins i. 🙂 Och receptboken var jättefin den med.

    Tack så mycket! 😀 Ja, det var roligt att träffa fler blivande föräldrar. Men det kändes lite blygt och stelt igår ändå så det blev inte så mycket prat tvärsöver rummet om man säger. Men jag hoppas stämningen lättar lite nästa gång.

    Ja, det är exakt varför jag vill till Ullared. Alla bebisprylar! 😀 Hihi.
    Okej, ja, det blir nog lagom. Men vad roligt. Har ni redan tittat på lägenhet och så eller?
    Kramar

  23. Jennie & FrökenFlis 18 januari , 2012 den 22:23 #

    åh vad jag gillade askarna, dom va hur söta som helst!

  24. Therese Olofsson 18 januari , 2012 den 23:16 #

    Har redan hunnit inhandla askarna och påsarna, mycket fina=)!
    Kram

  25. Sofia - Sofia Inredning 19 januari , 2012 den 16:45 #

    Åh, jag har helt glömt Alla hjärtans dag. Det är alltid kul att planera in något extra! =)
    Fina saker från Lagerhaus =)

Kommentera

