Glöm inte utmaningen nu!

17 Jan

Ni glömmer väl inte att baka(eller laga mat för den delen också om ni är experimentella) om ni vill vara med i kokboksutmaningen?? Jag har redan ett par recept som ni kommer få ta del av i slutet av månaden och jag ser fram emot att få läsa många fler!

Klicka på bilden nedan för att komma till utmaningen!

12 svar to “Glöm inte utmaningen nu!”

  1. Nadja 17 januari , 2012 den 11:54 #

    Tack. =)

    Ja det är tur man gillar olika. =)

    Vad händer idag? =) Kram

  2. Fanny 17 januari , 2012 den 11:58 #

    Ja jag kan sitta och titta på de underbara bilderna läänge! Allt ser ju så gott ut också. 🙂

  3. Barnens Hjältar 17 januari , 2012 den 12:12 #

    Jag bakade vaniljbullar häromdagen och så tänkte jag smälta choklad över några av dem för att vara med i din utmaning men resultatet blev inte så bra så som jag gjorde det så jag får hitta ett nytt recept 🙂

  4. Mamma till William och Wilma 17 januari , 2012 den 12:16 #

    HUr ska man göra…hihihi..kanske är så tröt at jag inte fattar hur..Hoppas att allt är bra med söta dig denna middag..kram kram

  5. Rinki 17 januari , 2012 den 13:06 #

    Sv: Ja, det är verkligen skillnad på att vilja se ut som en Barbie och att fixa till problem som man faktiskt har med kroppen som kan kräva kirurgi, att hon sedan har mage att jämföra presentkorten med att spara pengar till ett barns utbildning, det är ju helt knäppt!

    Haha, det låter verkligen som att du har tänkt på allt, det låter ju som en perfekt plan med sommarjobb och allting kirrat från början! 😉 Åh, vad härligt! Jag är verkligen så tokigt glad för dig gumman.

    Jo, precis, det är klart att det har ändrats mycket. Jag är född i Mars, så då är jag ju till och med äldre än dig, ja väldigt lite men ändå, hehe.

    Jag är helt dum i huvudet förresten, jag glömde att ta bild på chokladkakorna jag gjorde igår :(, kanske gör en ny omgång snart, annars hade det ju varit perfekt för kocktävlingen samt recept…usch, känner mig så klantig!

    Många Kramar till dig!

  6. Mari 17 januari , 2012 den 14:01 #

    Sv. 🙂 Ja jag försöker också…. Vad kul att du tycker det. Det kommer fler imorgon =)

  7. Linda-Mamma till Alfred 17 januari , 2012 den 15:26 #

    Nästa månad skall jag haka på denna utmaning,absolut..skitkul ju! Jaaa man vill verkligen ha allt därifrån nu!
    Exakt så då är problemet löst vart jag skall ha mina framtida bloggträffar ngnstanns..Ungefär vilket tidsperspektiv har du tänkt dig med fiket?

  8. Anna 17 januari , 2012 den 15:27 #

    Sv: Ja visst är den fin. Gillade den direkt när jag såg den.

  9. Patricia♔ 17 januari , 2012 den 16:20 #

    Hoppas allt att det är några som hänger på och testar något ur sina kokböcker. Själv äger jag faktiskt inte speciellt många själv.

    Idag fick jag en tid hos läkaren och fick svar på vad jag är för sjuk, lunginflammation:(

    Kramar

  10. Katarina 17 januari , 2012 den 21:00 #

    Låter som en rolig sak! Choklad är gott! Speciellt vissa tidpunkter i månaden… 😉

  11. malin-helena 17 januari , 2012 den 21:25 #

    Jag ska göra mitt bidrag till utmaningen i helgen uppe hos mamma och pappa! Ska ta med min favorit dessertbok och hitta ett nytt recept där i. ;D

    Sv: Tack så hemskt mycket!! Jag är väldigt nöjd med frisyren nu, måste bara färga håret dock. 😉

    Jag vill alltid ha en anledning till att åka till sthlm. Så när du är igång har jag alltid en god anledning till det alltså! 😀
    Ligger det i gamla stan kommer jag gääääääärna. För det är ju så galet fint där. 🙂 Älskar att bara gå runt där och kolla på husen. Formerna och gatorna. Ger en sådan mysig känsla.

    Kram!

  12. Amy's piece of cake 18 januari , 2012 den 19:40 #

    Klurar och klurar, kramkram!

Kommentera

