Smartboxen Sött & gott har äntligen kommit till stan

14 Jan

Förra julen fick jag och gubben en Smartbox Sött och gott. Den är full av erbjudanden där man kan fika för 4, gå på cupcakekurs, fika för 2 eller få en tårta. Det gäller på en mängd olika caféer över hela landet. Men vi har hittills inte utnyttjat boxen då vi inte har något café i närheten och vi åker sällan tillsammans någonstans.

Men nu har Systrarna Lindqvist Café & hembageri dykt upp som ett av caféerna. Systrarna Lindqvist är ett omtyckt café här i stan med otroligt bra service och god hembakad fika. Nu ska vi bara hinna dit innan boxen går ut i datum i slutet av feb.

7 svar to “Smartboxen Sött & gott har äntligen kommit till stan”

  1. Heidi 14 januari , 2012 den 19:46 #

    Sv: Jag var som själv helt chockad då de ringde. 🙂 Men jag var ju på samma glad att jag var omtyckt och att de ville ha mej där som vikarie. 🙂
    Omväxling är bra med väder och annat. 🙂
    Min sambo är plåtslagare och svetsare, men nu har han varit som civiltjänst görare för att han inte klarade av militären. Så han har varit på dagis nu, men han skulle ha det snart klart. Och kommunen har erbjudit honom jobb med bra grundlön, så nu kommer han att stanna på dagis ända fram till sommaren. 🙂
    Kram

  2. josefine 14 januari , 2012 den 20:09 #

    jaaa! ikea är bäst 🙂

  3. therese 14 januari , 2012 den 20:45 #

    Sv: Det lät spännande, får kankse pröva det nästa gång. Men sådär aaaallt för gott var det inte, men man kanske måste lära sig lite 🙂

  4. tova ♥ 15 januari , 2012 den 01:04 #

    sv; åh jag med 😀

    Så mycket gott du har på din blogg, mums! Hoppas du haft en bra lördag 🙂

  5. Mari 15 januari , 2012 den 09:09 #

    Sv. Ja, ibland är man effektiv…Men såå skönt :).
    Hur var din lördag ?! Kram

  6. Linda-Mamma till Alfred 15 januari , 2012 den 11:12 #

    Men ah vilken rolig grej har aldrig hört talas om den”Måste spana in!

  7. Lisa 15 januari , 2012 den 11:16 #

    sv: ledsen för sent svar! Nej, jag jobbade sent den här veckan så missade Mästerkockarna, men började titta igår på tv4play. Men tror att dom gör cupcakes i nästa avsnitt som jag ska se, orkade nämligen inte se alla 🙂 Var dom duktiga eller?

Kommentera

