Testfredag v 2: God Morgon Care

13 Jan

Det är dags för en ny testfredag och såhär efter julhelger är vi ganska trötta på allt vad choklad heter. Därför testar vi idag nya juicer. Testpanelen, som idag består av AnnaLinda och Nadjatestar Rynkebys nya smaker men tyvärr hittade jag de inte! Istället testar jag:

Denna juice från God Morgon smakar kaktusfikon, apelsin och passionsfrukt och är perfekt för oss kvinnor! Den är berikad med järn och folsyra som vi ofta har brist på. Juicen är lite syrlig men otroligt fräsch och god! Jag vet inte riktigt hur kaktusfikon smakar men jag kan inte känna något annat än apelsin och passionsfrukt. Vilket inte gör mig något! Denna juicen kommer vi nog köpa fler gånger!

15 svar to “Testfredag v 2: God Morgon Care”

  1. Elin 13 januari , 2012 den 16:35 #

    jaa jag hoppas verkligen på de jag me! 🙂
    Desamma fina du!
    Kram

  2. Em 13 januari , 2012 den 16:46 #

    mhm, såg god ut!
    du råkar inte ha några tips på goda cupcakes? 🙂

  3. Maria 13 januari , 2012 den 18:26 #

    Läste precis din nya krönika och kände att jag var tvungen att lämna ett stort grattis 🙂

  4. Maria mamma till Tilde och Minnah 13 januari , 2012 den 18:42 #

    haha jo de blir ju så 🙂
    åh va gott med juice:)

  5. Pernilla 13 januari , 2012 den 18:52 #

    MM känns skönt att ha kommit igång med träning, det behöver verkligen min kropp!!

    Verkar vara en god och nyttig jucie, ska jag nog ta och prova. Hoppas ni får en bra helg, kram kram.

  6. therese 13 januari , 2012 den 19:24 #

    Sv: Det tycker jag verkligen att du ska! himla roligt är det. Men idag, jääääklar anamma vilken träningsvärk jag har haha

    Den juicen såg mumsig ut!

  7. Mari 13 januari , 2012 den 19:34 #

    Sv, Ja, dem var jättemodiga. Mm, önskar det med. Men därför ska jag försöka göra mer saker som jag i vanliga fall säkert inte hade vågat. Kram och trevlig helg.

  8. Jennie & FrökenFlis 13 januari , 2012 den 21:25 #

    låter som en perfekt dryck och god också 🙂 Kul med tester, mycket som jag inte visste fanns 😉 Kram

  9. Malin-fick en blodpropp 13 januari , 2012 den 21:43 #

    Hej fina, hoppas du har haft en jättebra! Puss!

  10. Fnulan 13 januari , 2012 den 21:47 #

    Trött på CHOKLAD??? DU är inte klok kvinna!

  11. kaffehörnan 13 januari , 2012 den 22:43 #

    ser inte så dum ut
    Ha en trevlig helg

  12. Rinki 13 januari , 2012 den 23:08 #

    Låter som en rätt så god juice, däremot brukar jag inte vara ett vidare fan av smaksatta bland juicer, gillar hellre apelsin, blodapelsin och grape. Men vissa passionfrukt juicer kan vara okej, men det var ju bra att det var mycket järn och folsyra i den där, kanske ska testa den någon gång. Däremot så är de ju rätt dyra, även om de är hemskt goda.

    Sv: Min statistik ser jag genom att jag är inloggad med mitt WordPress-account och längst upp längs med bloggen, så kan jag se WordPress-symbolen, min Avatar och sedan en statistik-symbol, klickar jag där så får jag statistiken, jag tror att det är WordPress egna och inte har något med Google att göra. Använder du också WordPress eller?

    Roligt att de har blivit lite strängare i Sveriges Mästerkock nu, det känns som att det blir lite häftigare då. Fast sedan tycker jag nog att Ramsay och sådana figurer är i en klass för sig, de inger en ”skräck” bara för att de är så kända, om du förstår vad jag menar.

    Självklart kan jag skicka recpet någon gång, när jag verkligen använder mig att speciella laktosfria produkter. 🙂 Du behöver inte oroa dig angående kredit eller något sådant där, jag behöver inte nämnas så, det är bara roligt att kunna hjälpa till.

    Nje, jag har inte några speciella planer. Jag har mest tagit det lugnt i sängen sedan jag kom hem, kände mig helt utmattad efter inlämning av tenta och allting som jag gjort idag.

    Vad hittar du på? Är du 88:a förresten?

    Kram

  13. sara 14 januari , 2012 den 09:01 #

    den lät god som du beskrev den! 🙂

  14. Art By Tina - Konst & Fashion 14 januari , 2012 den 10:03 #

    Spännande, den ska jag testa. Hur är det med tillsatta ämnen, socker, konservering m.m ?

  15. Emelie - Mamman som älskar vitt 16 januari , 2012 den 12:10 #

    Mums så gott med Juice, sällan vi köper det. Ibland kan vi lyxa till det på helgerna 🙂 hihi.
    Kramar!

Kommentera

