Ballerina cookies, gaah!

10 Jan

Gaaah, vattnas det i din mun lika mycket som i min när du se bilden nedan?? Jag känner mig som Homer Simpson när han ser se saftigaste donuts han sett. Hur kan jag ha missat denna nyhet, det är alltså ballerina-fyllda chocolate chip cookies! Nej jag får allt masa mig till affären direkt och se om de finns här i stan redan! Det är absolut ett förslag till testfredagarna framöver om inte annat!

33 svar to “Ballerina cookies, gaah!”

  1. Johanna Rise 10 januari , 2012 den 10:26 #

    Allt bra idag? 😀

    • Eeep 1 april , 2012 den 22:27 #

      Eeep eeep 😀

  2. Linda-Mamma till Alfred 10 januari , 2012 den 10:38 #

    Åh men hittar vi dem så kan vi köra de på fredag!!
    Åh tackar så mkt! Ja vi blev ett härligt gäng som hade väldigt roligt ihop!!

  3. Pernilla 10 januari , 2012 den 11:45 #

    Tack så jätte mycket vännen 🙂

    Åhh dem ser ju himelskt goda ut, måste också se om jag hittar dem i affären.

    Ha en bra dag, kram kram.

  4. Felicia 10 januari , 2012 den 12:22 #

    OH MY DRÄGGEL. hahaa dom ser supergoda ut,.. herregud. Lördagsgodis? yes.

    SV: ja fy tusan.. haha tyvärr inte.. började 8, hål från 10:30- 13:25 slutar dagen kl 15:30.. haha segt värre!

    puss

  5. Carro 10 januari , 2012 den 12:31 #

    Men guuuud! De måste ju va asgoda!!!! Vattnas i min mun med! haha

  6. Patricia♔ 10 januari , 2012 den 12:43 #

    Jag håller med dig, de där såg fantastiskt goda ut. Du måste verkligen säga till om du provar dem:)

    Tack, ja det är segt att bli sjuk igen. Har inte tagit mig ur sängen sedan i lördags kväll. Och att bara gå till toan får mig att skaka. Att jag sedan hostar så att magen och lungorna känns som om de ska sprängas är en annan sak. Men det går över;) Positiva tankar.
    Är allt bra med dig då?

    Kram

  7. tova 10 januari , 2012 den 12:53 #

    gud vad goda dom såg ut!! 😀

  8. ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting 10 januari , 2012 den 12:54 #

    åh, dem ser goda ut!

    – ja verkligen 🙂

  9. Josefine 10 januari , 2012 den 13:11 #

    Åh gud vad gott det där såg ut!
    Hihi, jaa lite faktiskt 😛 söker ganska mycket recept på internet.

  10. Mari 10 januari , 2012 den 13:50 #

    Sv.:) Ååh längtar tillbaka av att bara läsa dina ord. 🙂

  11. Tove Lantz 10 januari , 2012 den 14:05 #

    ÅHH de där vill jag verkligen smaka! Kanske blir min cravings? 😀
    sv: Ja, verkligen tacksamt. Och bebiskläder blir ju aldrig slitna på det sättet så man kan ha de i flera omgångar 🙂

  12. Maria mamma till Tilde och Minnah 10 januari , 2012 den 15:35 #

    Åh jag vill också ha stort och fint kök ha ett litet och gammalt kök haha med sånna där gammla dra upp luckor på jätte fult .

  13. Rinki 10 januari , 2012 den 16:24 #

    Åh, herre! Det är i sådana här fall som jag verkligen hatar att vara laktosintolerant, de ser grymt goda ut. Hoppas att du får tag på ett par paket, för jag vill gärna veta hur de smakar ;). Jag får leva via dig, när det gäller choklad, så njut för mig också är du snäll :).

    Sv: Det är ett jättefint projekt du har startat med den här utmaningen, jag tycker att det låter som en jättehäftig idé. Jag ska försöka att laga något chokladigt denna månad, jag lovar. Du har verkligen ett fint sätt att inkludera dina läsare på, önskar att jag hade det också, kommer inte på vad det skulle vara dock, eftersom jag inte har något direkt tema på min blogg.

    Tack gumman ❤ du betyder jättemycket för mig och att du finns där för mig, det känns jättefint.

    Kram på dig!

  14. ♫♪ Sandra T 10 januari , 2012 den 16:34 #

    åh dedär måste jag smaka!

  15. malin-helena 10 januari , 2012 den 16:46 #

    Jag säger detsamma: Gaaaaah!! Det är farligt att läsa din blogg höredudu. haha..

    Mja, det är rätt segt efter en lång kväll att dra sig upp ur sängen igen så tidigt. Men nu är det gjort i alla fall och nu har jag energi. ;D
    Ska samla mig lite nu gosa med katterna sedan drar jag till gymmet. 🙂

    Hoppas du har en fin dag!
    Kramar

  16. Jennie & FrökenFlis 10 januari , 2012 den 16:53 #

    meeen åh! Ballerina är mina favoritkakor, dom måste jag bara PROVA! 🙂 Ska kika efter dom i afären nästa gång 😀

  17. Barnens Hjältar 10 januari , 2012 den 18:08 #

    Oj vad goda de såg ut!

  18. Sofia 10 januari , 2012 den 18:50 #

    Hjälp! Det där ser helt fantastiskt gott ut! 🙂

  19. Elin 10 januari , 2012 den 20:31 #

    Ojojoj, ser verkligen inte dumt ut!

  20. Fnulan 10 januari , 2012 den 21:08 #

    Ååååååååååååå assååå Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kan bara vara skitgott!!!!!

  21. tess 10 januari , 2012 den 21:30 #

    Men herregud vad goda de ser ut!! Sånna lär jag nog köpa med mej hem nån dag. Det kanske får bli min färdkost när vi åker till Ullared i helgen 😉 hehe.

    Åh, fint med en vagn i beige klädsel! Jag önskar att vår vagn fanns i lite fler färger, då hade jag valt en ljusare. Antingen i beige eller naturvit. Tycker det är så himla fint =)

  22. anniepiie 10 januari , 2012 den 21:35 #

    omg va gott! 😀 Får jag oxå tipsa om dessa?? Länkar till dig såklart! 🙂 hihi SV: jaa, lounch kanske det heter igentligen! 😛 haha men men, middag brukar jag säga iaf! 😛 Hoppas att du har en finfin kväll. Kram

  23. Författardrömmar 11 januari , 2012 den 00:32 #

    Så goda de ser ut! Jag måste se om jag kan hitta dem här, måste smaka 🙂

  24. Marcus Å 11 januari , 2012 den 07:46 #

    Vad gör du om dagarna nu då? Det där ser riktigt gott ut! 😀
    kram

  25. Tess 11 januari , 2012 den 11:49 #

    Åh, men fy! Det var det bästa jag sett! På länge 🙂 hehe

  26. Mamma till William och Wilma 11 januari , 2012 den 13:33 #

    God eftermiddag söta..Dessa kakor måste man klart testa.Ha en fin onsdag söta..kram kram

  27. kajsa 11 januari , 2012 den 15:51 #

    Åhh vad gott!
    Nu måste jag genast till affären haha 🙂

  28. Jasmine 11 januari , 2012 den 23:40 #

    Det ser ju hur gott ut som helst! ❤
    Tack för tipset.
    Kram

  29. Helena 12 januari , 2012 den 10:26 #

    Oj dem har jag inte sett, ser goda ut!

  30. Julie 12 januari , 2012 den 20:44 #

    tack! tyvärr har jag inte använt de än, men det skall jag ändra på!

    herregud, jag kan bara tänka mig hur fantastiskt de smakar!

  31. Mickan (Gravid v. 29) 13 januari , 2012 den 01:12 #

    Gud så gott!

  32. Pernilla 14 januari , 2012 den 18:48 #

    Provade orginalen idag och dem var goda, men inte mycket mer än så. På bilden ser ju det i mitten kladdigt ut men det var det inte när man åt….Jag ville ju ha det kladdigt!!

Kommentera

