Fick du en glassmaskin i julklapp?

8 Jan

18 svar to “Fick du en glassmaskin i julklapp?”

  1. tove 8 januari , 2012 den 11:27 #

    sv: Ja den är verkligen fin! Stilren och du kan ha den till vad som helst 🙂

  2. Susanne Bäcklin 8 januari , 2012 den 11:31 #

    Ja, det fick jag… Och fina saker därtill… ;O)

  3. Siri - En personlig blogg om mode och stil. 8 januari , 2012 den 11:38 #

    Tyvärr inte, men hade gärna fått en, älskar hemgjord glass! 🙂

    sv: Ja Sthlm är en riktigt härlig stad 🙂 Förstår om du saknar den då och då. Detsamma till dig finis. 🙂 Kram

  4. Em 8 januari , 2012 den 11:39 #

    sv: ja jag vet! peyton och lucas var bra men jag tycker faktiskt quinn och clay gör väldigt bra ”ersättare”, det är snyggt jobbat av producenterna :). Men sjävklart är det inte samma one tree hill utan dem :).

    ooh jag tror vi har en glassmaskin här hemma nånstans faktiskt!

  5. camilla 8 januari , 2012 den 12:48 #

    Glass kan man äta jämt 😀

    åå jag vet inte vad som hände med mitt wordfeud? de bara slutade fungera:O vet du vad de beror på?
    Vill spela haha 🙂

    ha en riktigt bra dag, kramisar:)

  6. This Is Olessia 8 januari , 2012 den 12:52 #

    så finaaa

  7. Linda-Mamma till Alfred 8 januari , 2012 den 12:52 #

    Åh tack för gratulationen söta du, ja den där fåtöljen är ju sååå fin verkligen!Bloggträffen var verkligen supertrevlig o nu finns det bildbevis;)

  8. M* 8 januari , 2012 den 12:54 #

    – åh hade gärna velat ha en glassmaskin!

  9. Mira 8 januari , 2012 den 13:19 #

    Mums, jag ääälskar glass!

  10. Jennie & Fröken Flis 8 januari , 2012 den 13:24 #

    å så fina saker! Dom där engångsglass-muggarna var jättesöta 🙂

  11. – Jodå! Jag tycker att dem är lite ful/söta det är det som gör dem så charmiga. 😉

  12. Sofia 8 januari , 2012 den 13:43 #

    Åh Åhlens har fått in så mycket fint och färgglatt. 🙂

  13. Felicia 8 januari , 2012 den 14:49 #

    glasflaskan var ju underbar dock i en annan färg skulle jag velat ha den, hahhaa!!1 men snygg.

    SV: ja hon är grymt duktig fotograf camilla cherry!

    puss

  14. neli 8 januari , 2012 den 16:39 #

    ja den jackan är superfin =) verkligen i min stil hihi.
    haha ja du får helt enkelt vänta… tror jag har bestämt mig helt nu så det kommer upp bilder under veckan 😉 kramen

  15. Carro 8 januari , 2012 den 16:56 #

    WOW det där glaset ser suuuperfint ut!!

  16. tess 9 januari , 2012 den 21:44 #

    det blev ingen glassmaskin för min del, men min svägerska fick en så jag får smaka där ist 😉

    Sv: hehe, du, din mage kommer den oxå ska du se.. Rätt vad det är så säger det bara poff och så är magen stor sen 😉 Men vad härligt, då har vi en bebisträff sen, hehe.

  17. Art By Tina - Konst & Fashion 11 januari , 2012 den 13:28 #

    Fick ingen glassmaskin – men skulle hemskt gärna vilja ha en!

  18. Tessie 12 januari , 2012 den 00:00 #

    Som vanligt har du hittat en massa tjusiga grejer, som man bara känner HA begär över! 🙂 Att du alltid lyckas 🙂

    Sv:
    Ja men visst är det så, nyår var toppen och jag hade verkligen fina vänner runt mig. Ja, men verkligen. Tänka sig att du bär ett litet under där inne, grattis igen! 🙂
    Ja, men klart vi måste ses.
    Jag ber om ursäkt att det tagit så lång tid att svara, men det har vart mycket för mig nu i början på det nya året, mycket som ändras och nya beslut som skall tas.

    Hoppas allt är bra med dig!?
    Kram

Kommentera

