Nytt år, vi vill ha vår!

2 Jan

16 svar to “Nytt år, vi vill ha vår!”

  1. Heidi 2 januari , 2012 den 10:18 #

    Jo jag hoppas vi får ett fint år. Hoppas ni också får ett fint år. 🙂
    Detta inlägg var fint. Man skall välkomna våren med blommor. 🙂
    Kram

  2. Nadja 2 januari , 2012 den 10:27 #

    hejje du har blivit utmanad. =)

    Kolla in http://nadjaslivliga.blogg.se/2012/january/utmanad-utmanar.html#comment

    Kram

  3. IDAWA 2 januari , 2012 den 10:36 #

    sv: Gott nytt år till dig med! 😀

  4. Nadja 2 januari , 2012 den 10:59 #

    Det var så lite. =) Så ska ni ta reda på om det blir pojke eller flicka? =)

    Tack. =) Alla älskar den. =)

    Allt bra? =)
    Det var så lite. =)
    Kram

  5. Goda frestelser 2 januari , 2012 den 11:29 #

    Längtar verkligen till våren nu! Men framförallt till sommaren då jag ska tillbaka till USA. Väl där har jag tänkt köpa med mig massa fint och praktiskt till köket 🙂

  6. Elin 2 januari , 2012 den 11:57 #

    Ja men verkligen! det är ju så gott och det är första gången jag gör en pannkakstårta! kanske inte det svåraste, men det är ju förbannat gott! 😉

    Hoppas du fick en underbar nyår och en bra start på året!
    Kram kram

  7. Mamma till William och Wilma 2 januari , 2012 den 12:03 #

    God middag söta..Ja nu får våren mer än gärna komma.Här i skåne är vädret jätte milt så det är så sköt..Ha en fin måndag.kram

  8. Mari 2 januari , 2012 den 12:48 #

    Sv 🙂 Ja, sådant är roligt….
    =) All lycka till er.Kram

  9. Längtar massor till våren. 🙂

  10. Therese Ahlström 2 januari , 2012 den 15:02 #

    Svar: Ja, visst är den fin 🙂 Vilka fina våriga saker med!

    Vill förresten passa på att tipsa om att jag lottar ut presentkort och tights från Romwe.com 🙂

  11. Ida 2 januari , 2012 den 15:05 #

    Ja våren, kom nu! Och stort grattis till bebben=) Va spännande!

  12. Diana 2 januari , 2012 den 15:28 #

    Duken från Indiska var snygg, annars brukar jag tycka att deras grejer är lite väl ”over the top”.

  13. Lisa 2 januari , 2012 den 15:38 #

    sv: ja, jag hade hittat recept med Coca Cola i, men inte med julmust så jag blev sugen på att testa :))
    Hoppas att du har en bra måndag! Kram

  14. Pernilla 2 januari , 2012 den 16:11 #

    Kan ju hoppas över snön i år och bli vår i stället, längtar massor tills dess 🙂

    Mår du bra och så annars nu under graviditeten? Kram kram.

  15. Karoline 2 januari , 2012 den 16:22 #

    vad fint med blommigt, längtar till våren!
    Tack för ditt välkomnande 🙂 jag är fortfarande i staun 😉
    Nyårsafton här var fin! var du också på stan då?
    Kram på dig!

  16. Barnens Hjältar 2 januari , 2012 den 23:40 #

    Vad söt muggen från Lagerhaus är!

Kommentera

