Vår mysiga nyårsafton

31 Dec

Såhär blev den slutgiltiga menyn för kvällen. Jag och gubben firar in det nya året här hemma bara vi två. Första bubblet har redan korkats upp och matlagningen är i full gång! Vid 12-slaget går vi ner mot Borgmästarekajen med lite mer bubbel för att se fyrverkerierna med resten av stan.

Hoppas ni firar in det nya året på bästa sätt!

 

4 svar to “Vår mysiga nyårsafton”

  1. Helena 31 december , 2011 den 21:15 #

    Gott nytt år! Hoppas ni får en mysig kväll:)
    Tack för allt du delat med dig under 2011. Kramar:)

  2. LIENE 1 januari , 2012 den 10:16 #

    sv: Nja, hittills har 2008 varit bäst men å andra sidan är jag tacksam för hur 2011 har fått mig att utvecklas:)
    Gott nytt år!

  3. Marcus Å 1 januari , 2012 den 11:41 #

    Gott Nytt År!

    Jag firade hemma med familjen och vänner. Riktigt lyckad kväll, vad ska du hitta på i dag då?
    kram

  4. Jasmine 2 januari , 2012 den 18:06 #

    Åh, va’ mycket gott ni åt på Nyårsafton. Det må jag säga var storslaget – verkligen! Hoppas att det smakade lika gott som det låter.

    Svar: Tack vännen. Dina ord värmer. ❤

    Haha, det är okej att bli tävlingsmänniska när man spelar Monopol. ;P

    Kram, Kram

Kommentera

