Årssummeringen, gott nytt år!

31 Dec

Vill önska er alla ett riktigt gott nytt år med allt vad det innebär! Jag vet iaf att det kommer bli möjligheternas år, det är vårt år! 2012 har massa härliga händelser och nyheter att bjuda på, mer om det skriver jag imorgon.

Bakom oss lämnar vi ett år med toppar och dalar, ett år som gått väldigt snabbt. För många har detta varit möjlighetens år då de gift sig, fått barn eller gått skilda vägar med den de älskade. Men visst leder allt till något bra i slutändan? För mig har det bjudit på ett nytt jobb, massa nya vänner, en ny lägenhet och massa härliga besök hemma i Sthlm. Här i bloggen har det också hänt mycket. Jag flyttade ju hit till Nöjesgalaxen i början av året och det har givit många fördelar. Här nedan kommer jag också visa recepten till de mest lyckade godsakerna detta året!

Nu ska jag sluta babbla och återigen önska er ett gott nytt år!

    

  

  

  

  

 

 

18 svar to “Årssummeringen, gott nytt år!”

  1. Tess 31 december , 2011 den 11:10 #

    Vad mycket fantastiskt du gjort! 🙂
    Och jag är glad att jag hittat till den fina blogg, ger massa massa inspiration!
    Ha en fin dag! Och njut! Gott nytt år och kramar till dig 🙂

  2. Leila 31 december , 2011 den 13:00 #

    Hej fina!
    Ja men verkligen, man vet ju aldrig hur länge till vi får snö :S
    Åh, låter som ni kommer få det riktigt mysigt idag o kväll! 🙂
    Vi ska ut och äta ikväll och sen när vi kommer hem tänkte vi lyxa till det med lite ostbricka, måste ju få unna sig lite när det är ens 2 åriga förlovning idag =)
    Var rädd om dig vännen och tack för ett väldigt spännande och inspirerande år på bloggen! Många kramar

  3. Nadja 31 december , 2011 den 13:50 #

    Tack. =) Jag önskar detsamma att ni får ett spännande men roligt år. =)

    Ja hoppas det. =) Så är allt klart för ikväll? =)

    Önskar er en underbar kväll.

    Gott nytt år!

    Kram

  4. anniepiie 31 december , 2011 den 14:02 #

    Åhh va mkt smarrigt gott du har gjort! 😀 SV: Okej, jo jag hittade ett par jeans och lite. har lagt upp en bild nu så kika gärna in! 🙂 Ahh verkligen, just de framträdandet var ju sämt… Han kanske var nervös för hans tjej var med och gick. haha :p Blir att kolla fyverkerier med familjen först och äta lite, sen till några vänner. 🙂 Kram

  5. neli 31 december , 2011 den 14:16 #

    ja jag vet! den tröjan är skitsnygg =)

    haha ja vi får se ikväll… känns väl fortfarande sådär haha. man får helt enkelt göra det bästa av situationen =) åh det låter som att du kommer ha en toppenkväll ju =)
    kram söt

  6. Amy's piece of cake 31 december , 2011 den 14:17 #

    Tack för en jättefin blogg kära du!
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År med allt vad det innebär, kram!

  7. Heidi 31 december , 2011 den 14:19 #

    Tack för gratulationerna vännen. 🙂
    Ett Gott Nytt År till dej också vännen. 🙂
    Kram!

  8. Mari 31 december , 2011 den 14:19 #

    Sv. 🙂 Eller hur. Jag fastnade också för detta tips, då jag också älskar sparris. Men jag hade tänkt ta det lugnt ikväll, då jag startar en träningsutmaning från och med imorgon…Gott Nytt År fina du !! Kram

  9. Yohanna 31 december , 2011 den 14:35 #

    Tack snälla för din kommentar om min enkla men smaskiga lunch här i Thailand 😉 Din blogg ser ju ut att vara från himlen – om än kalorihimlen. Jag önskar verkligen jag kunde tycka om att laga mat mera.!!!!!

  10. Therese Ahlström 31 december , 2011 den 14:57 #

    Svar: Ja, visst är den fin! Gott nytt år! ❤

  11. Lisen 31 december , 2011 den 15:10 #

    Gott nytt år! 🙂

  12. Em 31 december , 2011 den 15:32 #

    gott nytt år på dig med! 😀

  13. camilla 31 december , 2011 den 15:33 #

    Låter som du har haft en bra år 😀

    Kanonmysigt jute 🙂 jag e bjuden hem till en kompis men även till fest fast jag e inte 100% bra så känner mest för att stanna hemma o se på film 🙂 får se helt enkelt. Ser väl raketerna iaf 🙂

    Gott Nytt År:)
    kraam

  14. Elin 31 december , 2011 den 15:48 #

    hehe jaa, den var så liten lådan, men hon skulle språngt ner i den ändå! 😛

    Desamma och gott nytt år på dig vännen ❤

  15. Linda-Mamma till Alfred 31 december , 2011 den 16:09 #

    Åh tack detsamma sötaste! Gott nytt år söta, så ses vi nästa år;)

  16. Carro 31 december , 2011 den 16:24 #

    Gott nytt år på dig fina du!! =)

  17. Pernilla 31 december , 2011 den 18:31 #

    Hehe tack 🙂

    Hoppas ni får en mysig och trevlig Nyårskväll och hoppas ni får ett bra 2012, men det tror jag alldeles säkert.

    Kram kram!!

  18. Patricia♔ 31 december , 2011 den 18:35 #

    Ledsen för sent svar, men jag har inte suttit vid datorn alls sedan ett par dagar innan julafton. Har prioriterat att umgås med sambon när han för en gångs skull är ledig.

    Jag hoppas att din jul var fin och att du får en fantastisk nyårsaftonskväll:)

    Kramar

Kommentera

