Ekströms chokladmousse

30 Dec

Bara en vecka tills vi kör igång med testfredagarna igen! Men jag kan inte låta bli att tjuvstarta lite då vi i veckan mumsat på Ekströms nya chokladmousse som finns på reklam på tv nu.

Måste säga att jag förstår varför hon äter upp sin mans mousse innan sin egen! Den är riktigt krämig och god. Väldigt lätt att vispa ihop, dekorera fint och servera med grädde och lite bär. Den är dock väldigt mättande och jag hade nog delat upp moussen på 6 mindre glas än 4 portioner.

12 svar to “Ekströms chokladmousse”

  1. Mari 30 december , 2011 den 10:42 #

    Sv. Ja jag är supernöjd. Som sagt, jag önskade mig ju ingenting =). hehe.

    Laxen du tillagat där nere blir min lunch idag =)
    Kramar

  2. ALEXANDRA STEEL 30 december , 2011 den 11:12 #

    Har en tävling på bloggen, där du har chansen att vinna att bli länkad I min meny I en hel vecka! Och det är inte alls svårt att vinna. Läs mer om tävlingen på min blogg. Direkt länk: http://alexandrasteel.blogg.se/2011/december/vill-du-ha-fler-besokare.html#comment

    Gott Nytt År – Kram

  3. Nadja 30 december , 2011 den 12:47 #

    Det blev ingen kryssning utan vi ska fira hemma hos min bror med familj. =) Där vi blir bjudna på fondue, marängtårta med choklad godis. =) Sen blir det skjuta fyrverkerier och skåla in det nya året. =)

    Den moussen har jag funderat på att köpa. =)

    Tack. Jag har fått en förkärlek till glasänglar. =)

    Ska du avge nyårs löften? =)

    Kram

  4. neli 30 december , 2011 den 12:49 #

    ja den silvriga tröjan är en stor favorit i garderoben faktiskt hihi =)
    det nya året ska firas in med fest.. är inte så pepp på det men men haha. va ska du göra? =) gott nytt år på dig förresten =) kram

  5. Amanda 30 december , 2011 den 12:58 #

    Härligt att höra att den är god, perfekt att köpa när man vill fixa ihop en god dessert snabbt! =)

  6. Therese Ahlström 30 december , 2011 den 14:08 #

    Ååh, chokladmousse är verkligen bland det bästa som finns!

  7. Amy's piece of cake 30 december , 2011 den 15:25 #

    Smarrigt!

    Passar på att önska dig ett gott slut och ett riktigt gott nytt år, kram!

  8. Sofie / Komigensofie 30 december , 2011 den 16:50 #

    Svar: Åh, ja det hoppas jag också! Några av dom kommer jag nog att uppfylla i alla fall! 🙂

  9. kajsa 30 december , 2011 den 19:30 #

    mumsigt 😀

  10. ALEXANDRA 30 december , 2011 den 21:12 #

    Åh jag måste testa den där. Blir så sugen varje gång reklamen går på tv!

  11. Barnens Hjältar 30 december , 2011 den 21:54 #

    Ja den verkar verkligen god, man blir sugen när man ser reklamen .-)

  12. C O L O R S P L A S H 31 december , 2011 den 01:42 #

    åååh muuums! 😀

Kommentera

