Till Kalmar idag och sakerna för nyårsfesten

28 Dec

Idag åker J och jag till Kalmar för att shoppa! Dels för att J aldrig varit där och dels för att det finns lite roligare affärer där, vi har ju redan gått igenom alla butiker ett par gånger dessa dagar. Hoppas kunna hitta massa kul på rean nu!

Snart är det ju dags för nyår och kanske ska blir det någon fest(dock inte för oss), här nedanför finns lite roliga saker!

14 svar to “Till Kalmar idag och sakerna för nyårsfesten”

  1. Marcus Å 28 december , 2011 den 10:24 #

    Vad ska ni hitta på nyårsafton då? 🙂
    Kram

  2. Mari 28 december , 2011 den 11:02 #

    Sv. Mm, det är lite otäckt. Detta jag fångat på bild är inte ens en bråkdel av allt, stora delar av Sundsvall ser ut som en enda stor nedfälld skog. Saker ligger överallt och människor är inne på sin tredje dag utan el och vatten. Men jag säger som så, det är tur att ingen människa kommit till skada.

    Mysigt med Kalmar =)

  3. Nadja 28 december , 2011 den 11:07 #

    Försöker hitta en nyårs kryssning eller så kanske hos min bror med familj. =)

    Har du bra tips på en 3 rätters middag? =) kram

  4. Leila 28 december , 2011 den 11:53 #

    Hej vännen!
    Åh vad mysig eran jul verkat vara 🙂 Och så mycket fina julklappar!
    Har dock känts väldigt konstigt utan någon snö 😦
    Vad hittar ni på kring nyår? Massa kramar

  5. neli 28 december , 2011 den 14:42 #

    ne jag tror inte dem kommer gå ur trenden.. stora brillor är skitsnyggt!! gillar också det haha =)
    hoppas allt är fint med dig =) kram

  6. anniepiie 28 december , 2011 den 15:03 #

    Wohoo du kommer till kalmar! 😀 Jag ska in och kolla rean på fredag tänkte jag. Har sett ett par snygga skor på scorett men frågan är om de är på rea! 😛 hehe SV: Håller med, tradition att se showen varje år! 🙂 jaa, jag som gillar maroon 5 i vanliga fall, men liveframträdandet sög, så himla dåligt… Kramar

  7. Diana 28 december , 2011 den 15:30 #

    Iskross hade varit roligt och totalt onödigt att ha, haha!

  8. Vivi 28 december , 2011 den 15:30 #

    Psssst , champangeglasen kostar bara 150kr på rean nu 😉

  9. Amanda 28 december , 2011 den 16:32 #

    Drinkpinnarna var jättesöta, perfekta att piffa till drinkarna med! =)

  10. camilla 28 december , 2011 den 17:13 #

    hur ser dina nyårsplaner ut?:) hoppas du får de riktigt trevligt idag 🙂 shoppade du mkt?

    ÅÅ visst e de häftigt ändå hru jultraditioner vad gäller mat ändras i länder? minns att en från australien sa att de brukade sitta på stranden och grilla på jul och en annan tjej från tjeckien tror jag sa att fisk var deras huvudrätt.

    Din jul såg supermysig ut 🙂 jag hade de toppen jag med jul e så mysig verkligen 😀
    Kramis

  11. Siri - En personlig blogg om mode och stil. 28 december , 2011 den 19:14 #

    sv: Ja men eller hur – metallicplagg är riktigt läckert och går ju att kombinera på så många olika sätt 🙂

  12. Amy's piece of cake 28 december , 2011 den 19:44 #

    Ja Kalmar är en härlig och mysig stad! Hoppas ni fann det ni letade efter 🙂 Kram!

  13. Millan 28 december , 2011 den 19:45 #

    Svar: Tack så hemskt mycket! ^^

  14. malin-helena 29 december , 2011 den 22:17 #

    Mellandagsshopping är den bästa. 😉 Dock missar jag det i år.. Jag har jobbat hela veckan. Men nu är det bara i morgon kväll sedan är jag ledig 3 dagar. 🙂 Riktigt fint.

    Hoppas du haft en fin jul! Själv har jag haft så fullt upp under juldagarna med mys och god mat (lite för mycket god mat, hihi) och sedan har jag jobbat massor nu dessa dagar att jag inte haft någon tid till vare sig shopping (som sagt) eller bloggen för den delen.

    Vad ska du göra på nyår då? Inget festande förstår jag på inlägget, är det jobb som gäller? :/

    (jag jobbar i en snabbmats restaurang. Lite sent svar, men bättre sent än aldrig.) 😉

    Kram

Kommentera

