Donuts in town!

27 Dec

Marknadsmunkar är ju bland det bästa som finns och jag har allt sett hur många av er gått på julmarknader runt om i landet och ätit dessa godingar. Men utan marknad här i stan så har det uteblivit för mig. Förstå då min glädje när en donutvagn placerat sig på min gata i stan där de säljer rykande färska munkar i massor av smaker och fyllningar!

9 svar to “Donuts in town!”

  1. maya 27 december , 2011 den 17:47 #

    Jag älskar verkligen donuts! Minns när jag bodde i Thailand som barn, herregud, jag tror nog att jag åt donuts varje vecka! Nu försöker jag låta bli att äta lika ofta… haha

  2. Linda 27 december , 2011 den 19:10 #

    åh, är det munkmannen?! utanför åhlens? Han brukar stå där när jag går förbi. älskar att köpa dem med blåbärsfyllning. mums!

  3. beccis 27 december , 2011 den 19:25 #

    hoppas du haft en superfin julhelg och att du får ett bra slut nu på 2011! kram ♥

  4. Elin 27 december , 2011 den 20:19 #

    Ja men visst! jo då, alla blev jättenöjda! 🙂

    hehe okej! kram på dig med och god fortsättning!

  5. AnnaMalin 27 december , 2011 den 22:44 #

    Nämen vad gott!!

    Och ja, det är riktigt mysigt 🙂 Så kul att följa alla små när de växer tillsammans.

    Må gott!

  6. kajsa 28 december , 2011 den 00:56 #

    åhh vad gott!!

  7. Tess 28 december , 2011 den 12:48 #

    ÅH, det är galet gott! Och en riktig sockerkick med 🙂
    Ha det så trevligt i storstan idag, hoppas du hittar något fint! 😀

  8. tess 29 december , 2011 den 22:18 #

    Donuts är galet gott =) Det var jätteskönt att åka hem och fira jul med familjen, även om det bara var en snabbvisit som vanligt över jul, hehe. När åker du hem till sthlm nästa gång då? =)

  9. i :) 30 december , 2011 den 00:39 #

    Wow nu blev jag hungrig…….. =)

Kommentera

