Mysigt julfirande och finaste julklapparna

25 Dec

 

Nu är glada julen slut, eller har den bara börjat? Nu är vi iaf hemkomna från gubbens familj där det blev ett mysigt julaftonsfirande med massa god mat, Kalle Anka, julgodis, ostkaka, lussekatter och en mängd fina julklappar.

Mina julklappar som jag fick av gubben, min pappa nedskickat från sthlm, gubbens mamma och systrar ser ni nedan. Dessa kommer jag använda flitigt vill jag lova! Chokladfondue, pastamaskin, cupcakesaker, presentkort, knäckebrödslåda(tycker gubben att jag äter mycket knäckebröd eller??jo kanske det hihi), två mysiga filtar och en marsipangris. Jag är så glad för allt! Så till nyår blir det chokladfondue till dessert och någon dag nu framöver ska jag göra egen pasta, gäller ju att börja öva nu så jag blir en pastamästare!

Nu ska jag gå och göra lite julmat till oss här hemma och ha ett mysigt julfirande bara jag och gubben. 

16 svar to “Mysigt julfirande och finaste julklapparna”

  1. Amy's piece of cake 25 december , 2011 den 15:35 #

    Så mycket fint du fått, antar att du varit extra snäll! 😉
    Önskar dig en fortsatt trevlig julhelg!

  2. Sofia 25 december , 2011 den 17:17 #

    Vad mycket fint! Låter som en bra julafton. 🙂

  3. AnnaWK 25 december , 2011 den 17:36 #

    Ser ut som om du varit riktigt snäll i år 🙂

    Sv: Tack vi var båda mycket nöjda i våra klänningar 🙂

  4. amanda 25 december , 2011 den 17:40 #

    svar: åh tack, jag hoppas verkligen det!

  5. Mari 25 december , 2011 den 17:44 #

    Sv =) Ja verkligen…. Så mysigt är det.

  6. LIENE 25 december , 2011 den 19:33 #

    Tack så jätte mycket:D hoppas din jul vad bra med.

  7. Elin 25 december , 2011 den 20:58 #

    Att göra pasta själv hade jag velat testa någon gång! Roligt att du har haft en bra jul 😀

  8. Barnens Hjältar 25 december , 2011 den 21:47 #

    Åh så fina saker 🙂
    God fortsättning! Kram!

  9. Helena 25 december , 2011 den 21:57 #

    Så fina julklappar du fått! Det får ju snälla barn:)
    Det ska bli spännande att se resultatet av pastamaskinen.
    God fortsättning och njut av dagarna! Kram:D

  10. Nadja 25 december , 2011 den 22:31 #

    Vilka fina klappar du har fått. =)

    Så hur ska ni fira nyår? =)

    Kram

  11. Erika 26 december , 2011 den 07:22 #

    Fina julklappar =)

    Man kanske ska köra lite chokladfondue på nyårsafton.

    God fortsättning!

  12. Rinki 26 december , 2011 den 11:43 #

    Ser ut att vara riktigt fina klappar 🙂 vad härligt att du har fått ha en fin jul!

    Sv: Ja, det är roligt att min farmor har blivit så gammal men ändå är så pigg, jag är superstolt över henne. Det är min tradition att vänta med musten tills första advent så jag förstår vad du menar, även om jag inte håller mig lika länge som dig, hehe.

    Nej, man blir verkligen aldrig för gammal för sådana mysiga filmer.

    God jul och god fortsättning till dig också vännen! ❤
    Hur ser mellandagarna ut?

    Puss och Kram

  13. Tess 26 december , 2011 den 16:19 #

    Oj, men vad mycket fina & användbara saker! 🙂
    Du måste vara riktigt glad 🙂
    Hoppas du haft jättefina juldagar!

  14. Lisen 27 december , 2011 den 15:31 #

    vilka fina julklappar! 🙂

  15. Carro 28 december , 2011 den 20:44 #

    Härligt att du hade ett bar julfirande! Finfina klappar du fick! =)

    Och ja, frukten i Thailand var verkligen helt underbar! Har aldrig ätit bättre frukt! Och de skar upp den så fint med! Det gjorde det ju inte sämre om man säger så, hehe. Nu blir det dock vanlig svenssonfrukt igen, haha, är hemma från thailand. 🙂

  16. Heidi 29 december , 2011 den 11:29 #

    Va trevligt att du fick fina julklappar. 🙂 Nu måste man få lite egna julklappar också, men jag gillar även att man får gemensamma julklappar. 🙂
    Fritiden är nog viktig.
    Kram

Kommentera

