Dear Santa…

13 Dec

17 svar to “Dear Santa…”

  1. Elin 13 december , 2011 den 16:41 #

    Jaa, de var så mysigt! Jo men visst, nästa år kommer nog vara precis lika mysigt! 🙂

    ååh tack så mycket! 🙂 man gör ju så gott man kan 😉
    Kramar

  2. Helena 13 december , 2011 den 20:10 #

    Fina saker du önskar dig:) Jag vill också ha en Kitchen Aid och den rosa vispskålen.

  3. Fröken M 13 december , 2011 den 20:49 #

    åh, en kitchenaid står väldigt högt upp på min önskelista oxå, men tyvärr är de nog lite för dyra för att ”tomten” ska ha råd med en 🙂

  4. Jennie & FrökenFlis 13 december , 2011 den 21:17 #

    åh den där flaskan sull ejag vilja ha, och göra egna safter och annat roligt i 🙂

  5. Helena 13 december , 2011 den 21:27 #

    åh vad roligt. Väntar med spänning av att få se resultatet.

    Var gärna med i min lilla tävling om att vinna presentkort på happygift eller använd den där rabattkoden. De har väldigt trevliga saker 🙂

    Hoppas du får en riktig skön jul.
    Kram

  6. Siri - En personlig blogg om mode och stil. 13 december , 2011 den 21:58 #

    sv: Det var en magisk 3:e advent – mysdag på stan och skansen och sedan klä julgranen så nu är det julstämning i lägenheten 🙂

  7. Coquina 13 december , 2011 den 22:03 #

    Skålen och kitchen aiden har jag redan så förstår att du önskar dig det för båda är jättebra och fina =) Har precis lagt ut en ny tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla om godsaker =)

  8. Anni 13 december , 2011 den 22:18 #

    sv: ja, visst är den!
    god natt!

  9. hilda 13 december , 2011 den 23:22 #

    har du en accistent? 🙂 (stavning)

    sv: eller så gör du det bara själv då det är sjukt enkelt och sjukt gott 😀

  10. LORISSA LOVEBOMB 13 december , 2011 den 23:22 #

    sv: ja inte sant? Det ser ut att vara en väl vald önskelista 🙂 Jag har önskat mig en hoshållsassistent och håller tummarna..

  11. Marcus Å 14 december , 2011 den 07:31 #

    Håller tummarna för att du får allt du önskat dig. 🙂
    Kram

  12. Sandra 14 december , 2011 den 09:39 #

    Den vispskålen är så himal fin ju!! =)

    Haha nej en bra kväll slutar med såna skor, skrattade rätt rejält när vi såg dem dagen efter!

  13. Amanda 14 december , 2011 den 09:48 #

    En Kitchen Aid står på min önskelista också! Den bär boken verkar spännande också! =)

  14. Mamma till William och Wilma 14 december , 2011 den 11:49 #

    God förmiddag..Hoppas att något du får i klappa i år..Wille tackar för grattis häls ingen..kram

  15. Kashaya 14 december , 2011 den 12:25 #

    Åh de där sakerna hade gärna tomten fått komma med till mig med.=)

    Sv. Ja jag är grymt nöjd med Body Shop kalendern. Har faktiskt gillat det mesta jag fått i den.=)

  16. Vivi 14 december , 2011 den 12:53 #

    Åh en sådan sprits har jag sett på Nostalgeek.se de har en massa söta bakprylar med anor från 50talet där ❤
    kram

  17. Amy's piece of cake 14 december , 2011 den 15:11 #

    Så mycket fina saker som man vill ha! 🙂 Hoppas att du varit snäll så tomten ger dig det du önskar! 😉

Kommentera

