Hemmets finaste

11 Dec

Äntligen har jag fått mitt skåp! Detta har varit en dröm länge att få ha ett alldeles eget skåp med fina desserglas, finaste bakskålarna och tårt- och kakfaten! Detta är skåpet Smådal från IKEA som ni såg igår att jag skulle köpa och jag är mer än nöjd med resultatet.

20 svar to “Hemmets finaste”

  1. Jouline♡ 11 december , 2011 den 17:59 #

    Åhh vad roligt, blev kanon ju 🙂 Kram och hoppas du har en mysig tredje advent!

  2. Siri - En personlig blogg om mode och stil. 11 december , 2011 den 18:04 #

    Vilket lyxskåp 🙂

    sv: HIhi det skulle verkligen vara en drömjul om jag enbart fick en av önskningarna 😀

  3. Ida 11 december , 2011 den 18:30 #

    Ljuvligt, både skåp och innehåll:)

  4. kajsa 11 december , 2011 den 19:10 #

    blev jättebra ju 😀

  5. Angel 11 december , 2011 den 19:44 #

    Ja dom är så fruktansvärt goda 🙂

  6. Nadja 11 december , 2011 den 19:51 #

    Tack. =) Jo jag har blivit lite baksugen på sistonde. =)

    Ska kanske se den till helgen. =) Kommer inte blogga på ett tag för ska antagligen bli inlagd imorgon igen på sjukhus. =(

    Hoppas du har haft en underbar helg och advent. =)

  7. Carro 11 december , 2011 den 20:05 #

    Så bra! Och så fina grejer du har!!

  8. amanda 11 december , 2011 den 20:06 #

    svar: tack så mycket!

  9. Heidi 11 december , 2011 den 20:10 #

    Sv: Jo, jag trivs. 🙂 Kommer sakna dagiset bara veckan är slut. 😦 Det är så underbara barn och härlig personal. 🙂 5 veckor har gått så fort.
    Jo, min helg har nog varit helt okej. Varit hemma och tagit det lugnt. 🙂
    Hoppas din helg varit bra? Hur har du haft med jobb nu? 🙂
    Kram

  10. Jasmine 11 december , 2011 den 21:37 #

    Ser mycket fint ut! Man ska trivas hemma, det är viktigt. 🙂
    Kram

  11. Barnens Hjältar 11 december , 2011 den 21:38 #

    Vad härligt 🙂 Det är verkligen roligt när inredningen får sig lyft 🙂

  12. Sandra 11 december , 2011 den 21:58 #

    Åh vad fint!! 🙂

    Det var riktigt gott och den kycklingen är så lätt att göra med så det är kanon:)
    Absolut, det gäller ju att ge något man kan ha nytta av med, hon är rätt smart haha.

  13. Amy's piece of cake 11 december , 2011 den 22:02 #

    Fina saker du fyllt skåpet med! Cupcakesen är favoriter 🙂

  14. sara 12 december , 2011 den 08:34 #

    gillar de där muffinsen, har själv några 😉

    röran var en räkröra, den är såå god!:)

  15. Pernilla 12 december , 2011 den 11:08 #

    Mm visst blev den fina 🙂 Så skoj att ha fina foton på sina barn.

    Vad fint det blev, förstår att du är nöjd.

    Jodå det är bra här, det rullar på. Hehe!! Kram kram.

  16. Vivi 12 december , 2011 den 11:12 #

    Åh vad fint det blev !! Vilket fantastiskt bra tips !!! Jag tror minsann att det kan vara något för mig med. Vi är ju i köksrenoveringstankar och då ska jag faktiskt ha det i åtanke! Ett helt skåp för mina teer, temuggar & bakgrejjer, det hade ju varit sååå praktiskt !!

    Mja…. det är väl det som är gejjen, när jag tar crosstrainern fuskar jag lite eftersom vi har den hemma 😛 Behöver bara hoppa upp framför TVn 😛
    Ändå blev det bara en gång förra veckan och då är det ju så lättillgängligt och dessutom en riktigt bra crosstrainer!
    Nya tag nästa år eller vad säger du ? 😉
    Kram !

  17. Ylva 12 december , 2011 den 12:09 #

    Så mycket underbart porslin och burkar!

  18. malin-helena 12 december , 2011 den 13:51 #

    Åh, vad fint! jag önskar med att jag kunde få plats med ett sådant skåp här hemma. Men vi bor lite litet för det. tyvärr. Får drömma vidare tills jag bor i hus. (A)

    Jag får försöka testa dina snickerskakor med, jag brukar göra på ett annat recept. 🙂

    Helgen hos farfar var toppen och denna helgen har varit okej, trots att jag jobbat. 😉

    Hoppas du haft en bra helg med!

  19. Kashaya 12 december , 2011 den 14:59 #

    De där plåtburkarna är så fina.=)

  20. tess 12 december , 2011 den 16:56 #

    Hihi vad roligt 😉 det där skåpet ska vi köpa, plus dörrar och ha som klädskåp till bebisen 😛 Det är så fint!

Kommentera

