Testfredag v 48: Ballerina pepparkaka

9 Dec

Nu är det dags för årets sista Testfredag för i år, vi tar nämligen ett litet jullov i testpanelen! Denna gång är det testaren väljer och vi testar därför en mängd olika saker denna vecka.

Kika in hos de andra testarna för att se vad de valt att testa; 

AngelicaCamillaAnna, Mia, HannaSofieLinda och Nadja 

Denna gång har jag valt att testa Ballerina pepparkaka! Ganska passande då det är Pepparkakans dag just idag! Dessa kakor smakar verkligen mycket pepparkaka och är faktiskt en av de godaste på marknaden som är smaksatta med pepparkaka.

Visste ni att det dessutom kommer McFlurry Ballerina Pepparkaka nu lagom till jul?

 

13 svar to “Testfredag v 48: Ballerina pepparkaka”

  1. Anna 9 december , 2011 den 16:33 #

    Sv: Du skrev att du testat ballerina kladdkaka men på bilden avr de pepparkaka=) Jag har inte testat pepparkaka men kladdkaka har jag testat. Men jag tycker att orginalet är bäst=)

  2. IDAWA 9 december , 2011 den 16:36 #

    sv: Kommer dock dröja ett bra tag tills filmen är klar, eftersom vi ska filma klart scenerna och sedan klippa ihop det och lägga på musik osv! Men förhoppningsvis så kommer resultatet upp på bloggen när det väl är klart haha 😀

  3. Linda 9 december , 2011 den 20:45 #

    nja, som mcflurry är det inget jag vill testa. men ballerina låter ju helt perfekt. kan ju inte bli fel, måste testa!!

  4. LIENE 9 december , 2011 den 21:04 #

    Mmm, den där skulle jag vilja testa:)

  5. B R O W N S U G A R 9 december , 2011 den 21:13 #

    MUMS 😀

  6. kajsa 9 december , 2011 den 21:55 #

    Dom är goda!
    men måste testa Mcflurryn också 😀

  7. Elin 10 december , 2011 den 04:24 #

    Ååh, dessa måste jag verkligen testa! Låter hur gott som helst 😀
    Svar: Haha, ser inte fram emot det X)

  8. Carro 10 december , 2011 den 16:54 #

    åh, det lät lovande! Jag har inte smakat dem men tycker de låter skitgoda!

  9. COLORSPLASH 10 december , 2011 den 19:02 #

    åh låter smarrigt!

  10. josefine andersson 11 december , 2011 den 00:19 #

    åh vad äre här för spännande! o shit vare pepparkakans dag igår? så passande att jag bakade pepprisar just då då 😀

    men eller huur! ooja gottegris vare här! man kan aldrig få för mycket av det goda right :D??

  11. Selina 11 december , 2011 den 02:13 #

    Köpte dessa i veckan men måste faktiskt säga att dem inte va någon höjdare enligt mina smaklökar.
    Orginal ballerina är bättre tycker jag.

    Glad tredje advent på dig 🙂

    //Love Selina

  12. Patricia♔ 12 december , 2011 den 12:11 #

    De där har jag aldrig ätit (men det är ju inte så ovanligt när det handlar om kakor/godis haha)

    Vad fint du fick det i ditt nya skåp. Förstår att du är nöjd. Trivs ni bra i nya lägenheten och så? Bott in er ännu?

    Stor kram

    Vill du vinna ett fjäder-hårsmycke? Anmäl dig till tävlingen som du hittar här: http://patriciac.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-ett-fjadersmycke-for-haret.html

  13. | Yohanna | 13 december , 2011 den 22:31 #

    Oh dom där lät spännande, och den där McFlurryn måste bara testas! 😀

Kommentera

