Hemma från sjön och massa mys

8 Dec

Igår kom jag hem efter några dagar på sjön. Nog för att det är härligt att ha ett jobb att gå till ibland så man får in pengar och träffar sina fina kollegor så är det alltid lika skönt att komma hem. Som det ser ut nu kommer jag gå hemma minst en hel månad dessutom. Men håller tummarna för att det kommer in bokningar snart! Efter att ha jobbat minst varannan helg sedan i mars så känns detta märkligt…

Men detta skapar tid för julbak, besök till IKEA för att hitta det sista för att färdigställa lägenheten och ett besök på bio ikväll. Jag och tjejerna ska nämligen gå och se remaken av Footloose, hoppas den är lika bra som orginalet! Dessutom ska det bli galet gott med cola och popcorn till kvällen. Dessutom har jag nästan alla julklappar klara, ska bara köpa dem med. Så se upp alla nära och kära, jag har allt planerat…

6 svar to “Hemma från sjön och massa mys”

  1. Nadja 8 december , 2011 den 17:33 #

    Åhh du får skriva sen och berätta om filmen var bra. =) Jag har en biobiljett hemma som jag vill använda. =)

    Glöm inte och titta in på söndag, då kommer en ny tävling upp. =)

    Kram

  2. Carro 8 december , 2011 den 20:55 #

    Så härligt att vara hemma och vara ledig så länge nu! Njut för fulla muggar! =)

  3. Helena 8 december , 2011 den 21:27 #

    Skönt att va hemma igen! Händer det att du blir sjösjuk nångång när du jobbar?
    Hoppas du får en mysig kväll med tjejerna!:)

  4. sara 9 december , 2011 den 07:07 #

    låter bra! 🙂 ha en härlig fredag!

  5. Pernilla 9 december , 2011 den 17:24 #

    Åhh vill se den filmen 🙂

  6. Elin 10 december , 2011 den 00:56 #

    Var den bra? 🙂

Kommentera

