Årets glöggmuggar

7 Dec

8 svar to “Årets glöggmuggar”

  1. josefine 7 december , 2011 den 12:42 #

    sorry för segt svar! 🙂
    allt bra?

  2. Barnens Hjältar 7 december , 2011 den 14:19 #

    Indiska här i stan har 20% på hela sortimentet idag 🙂

  3. Lina S 7 december , 2011 den 15:41 #

    Så fina 🙂

  4. Tess 7 december , 2011 den 18:56 #

    åh så söta koppar! Perfekta till årets glögg-mys! 🙂

  5. Vivi 8 december , 2011 den 11:47 #

    Dte är itne ofta, men dena gång tycker jag den billigaste är sötast ! 😛
    Hittade ljuvliga muggan på Gekås, men jag har redan ett set så jag höll mig från att köpa 😉

    Hi hi , nej en eller två bitar gör inget men ca 10 varje dag blir lite mycket 🙂 det blir nog en sväng på crosstrainern för mig idag igen, kondition ska vara bra har jag hört.
    Hur går det förresten för dig ? Tränade inte du ett tag ?

    Kram !

  6. Carro 8 december , 2011 den 13:40 #

    Vilka fina! Jag har tusan inga glöggkoppar :O

  7. kajsa 8 december , 2011 den 20:02 #

    Så fina!
    Hemma har vi gråa och vita koppar med tomtar, och texter som det står ”god jul” på 😀

  8. Mamma till William och Wilma 9 december , 2011 den 09:09 #

    Godmorgon snäckan..Sluta med bloggen kommer jag inte göra helt för det skulle jag saknat jätte mycket..
    Drack glögg senast i går kvälls och det är så gott…HAr mina kaffe muggar till det…Men det är extra mysigt med extra juliga glögg muggar..Ha en fin fredag söta..kram kram

Kommentera

