En bakerskas paradis

6 Dec

Ser inte detta ut att vara himmelriket??  Detta är American Bakery beläget i NK-huset i Göteborg. Förutom sina sockersöta cupcakes, bakformar och andra redskap kan man köpa bagels, amerikanska pannkakor, smoothies och massa annat gott. Kön var lång när vi gick förbi så det är ju väldigt populärt, vilket är fullt förståeligt.

9 svar to “En bakerskas paradis”

  1. Carro 6 december , 2011 den 13:18 #

    Åhååååå!

  2. maya 6 december , 2011 den 15:54 #

    oj vad det måste vara poppis, det var inget kö alls när jag var där!:)

  3. Leila 6 december , 2011 den 16:14 #

    Vilket paradis för oss gottegrisar 🙂 Där skulle jag lätt kunna flanera flera timmar 🙂 Hur står det till med dig idag vännen? Hoppas att allting är bra. Stor kram Leila

  4. Jasmine 6 december , 2011 den 19:18 #

    Åh, vilket ställe! Det borde man kanske spana in.
    Kram

  5. Jennie & Fröken Flis 6 december , 2011 den 21:25 #

    wow, vilken affär! 🙂 Jag skulle lätt baka varje dag om jag hade prylar som dessa 🙂

  6. Elisabet 7 december , 2011 den 10:41 #

    Åh vad mycket fint och gott, nästan tur att jag inte bor i närheten!

  7. Goda frestelser 7 december , 2011 den 12:40 #

    Där var jag och handlade för två veckor sedan 🙂 Ett måste när man är i götet och ”forna amerikan” som jag. Hehe. Gillar pannkaksmixen man kan köpa där, för det är samma som vi alltid gjorde pannkakor av när jag bodde i USA. Om sex månader åker jag tillbaka till Seattle, och gissa om jag ska frossa i ”riktiga” amerikanska cupcakes 😉

  8. My Vestlund 8 december , 2011 den 19:50 #

    Blir så sugen på att baka när jag kommer in på din blogg 🙂 Ser verkligen fram emot att göra söta cupcakes i vårt nya kök =)

  9. Åsa 10 december , 2011 den 22:00 #

    Åh vad köpsugen jag blev nu då….

Kommentera

