Årets julkalendrar

2 Dec

Nu är det äntligen december och diverse julkalendrar har dragit igång! Självklart kommer jag följa svts julkalender som enligt mig börjat bra!  Sen finns en hel del nätkalendrar som också är värda att spana in.

Här är några tips:

Style & Funstuff och Little dessert– de lottar ut fina bakartiklar varje dag från webshoppen Style & funstuff

IKEA– Klura ut rimmet, klicka på saken och ha chansen att vinna 1000 kr i presentkort!

Cool Stuff– Nytt erbjudande varje dag på roliga prylar!

Hus & Hem– Vinn fina produkter varje dag från tidningen!

OBH Nordica– Vinn härliga hushållsmaskiner genom att svara på dagens fråga!

Ticket– Vinn presentkort på resor!

Min fråga är dock var är Marabous julkalender som var så uppskattad förra året?

5 svar to “Årets julkalendrar”

  1. camilla 2 december , 2011 den 14:25 #

    Vilka bra tips 😀 ikeas kalender håller jag på med haha:P kul om man hade kunnat vinna för en gång sskull xD
    Lycka till på jobbet 😀
    Nää deras nya ost har jag inte testat:P tycker den ser läskig ut:P har du provat?:)
    Usch krya på dig:) med mig är de allt bra men är kanontrött!
    Kraam

  2. anniepiie 2 december , 2011 den 14:43 #

    Vilka bra tips, ska kika in på obh nordica, vill ha en hushållsassistent! 🙂 hihi SV: Jaa, det får jag säkert! 🙂 Blir oftast snickers, fudge, lussebullar osv 😀 Ha en finfin helg nu! 🙂 Kramis

  3. Linda-Mamma till Alfred 2 december , 2011 den 14:46 #

    Gillar när företag har utlottningar!
    Ah okej vad synd men roligt att din mor kommer! Yes, får se hur toddyn blir men sålänge man vispar den tillräckligt kan man ju inte misslyckas iaf;)

  4. beccis 2 december , 2011 den 15:47 #

    vilken outfit/frisyr gillar du mest, den jag hade idag eller igår? (bilderna är i samma inlägg) trevlig helg!

  5. FotografOlivia 2 december , 2011 den 19:23 #

    Missa inte min julkalender i bloggen, finfina priser.

Kommentera

