Löfbergs Lila hjärta Cloetta

30 Nov

Underbara nyhet! Jag blev glad när Marabou mjölkchoklad kom som Tassimo-kapsel och ännu gladare blev jag när jag såg att dessa smaker skulle komma som kapslar! Dock passar de inte till Tassimo men man kan ju alltid leta upp någon med en sån maskin…

Det är alltså Löfbergs lila som gått ihop med Cloetta i ett samarbete där plopp, center och cloettachoklad kommer som varma drycker! De kan köpas från februari 2012, kommer du köpa??

9 svar to “Löfbergs Lila hjärta Cloetta”

  1. Patricia♡ 30 november , 2011 den 10:49 #

    Mums, synd att de där inte passar i er maskin då:( Själv har jag inte ens någon kaffemaskin än.

    Jack Frost tror jag väl allt att jag skrivit med på listan över filmer? Tror jag skrev den i början. Men det är lätt att missa massa filmer, finns ju liksom en del att välja på.

    Mm, synd, men det blir säkert fler tillfällen då vi kan ses:)

    Stor kram

  2. Nadja 30 november , 2011 den 11:17 #

    Vad synd. =( Min vän kunde stå på stol och sätta upp dem i fönstert. =)

    Ja, har du hittat min tävling? =)

    Önskar du får en underbar dag. =)

    Kram

  3. Nadja 30 november , 2011 den 11:29 #

    Tack för att du är med och tävlar!

    Önskar trevlig dag. =)

    Kram

  4. Siri - En personlig blogg om mode och stil. 30 november , 2011 den 11:38 #

    Mums! 🙂

    sv: Tack söta du! Ja stövlarna kommer väl till pass i höstrusk och storm 🙂

  5. Carro 30 november , 2011 den 13:17 #

    Men Gud, det lät ju supersmarrigt!!

  6. Elin 30 november , 2011 den 15:20 #

    Vad mumsigt det där ser ut! Är det typ varm choklad eller är det någon kaffevariant? Nyfiken!
    Svar: Oj, du vågade dig ut på vägarna! Skönt att ni tog er hem utan missöden i alla fall 🙂

  7. LIENE 30 november , 2011 den 17:47 #

    sv: Tycker du? Vet inte om någon vill ge bort dyra örhängen. hmm ,men man vet aldrig:)

  8. Anna 30 november , 2011 den 18:04 #

    Hade jag haft en sån masskin så hade jag testat de=)

  9. Linda 1 december , 2011 den 20:16 #

    Gott!! Älskar kaffe med lite ovanliga smaker. Men går det att fortfarande gilla ”vanligt” kaffe när man har tillgång till så mycket smaker? Hehe, tror jag hade blivit besatt av att testa så mycket smaker och varianter det bara går!

Kommentera

