Baka med fina formar

24 Nov

8 svar to “Baka med fina formar”

  1. Patricia♡ 24 november , 2011 den 10:16 #

    Ett tag hade jag värsta dillen på muffinsformar, köpte i alla möjliga färger och mönster. Men nu har jag inte köpt en form på evigheter (och än är mitt bunkrade lager inte tömt heller) haha bäst att använda de man har kanske innan nytt inhandlas:D.

    Så hur blir er lilla shoppinghelg nu då? Hoppas verkligen att det blir bättre väder här för just nu har Göteborg regn:( Vart är snön liksom?:(

    Tänker på dig!
    Kram

  2. Carro 24 november , 2011 den 13:15 #

    Vad en massa fina. Bli ju mkt roligare att bjuda när det ser fint ut med 🙂

  3. Art By Tina/Tina Axelsson 24 november , 2011 den 13:54 #

    Bara för att du skrev att ditt favvo te var klassiska svartvinbär tog jag precis det efter maten nu. Vansinnigt gott. Precis så gott som jag mindes det.

  4. Nadja 24 november , 2011 den 16:11 #

    Skulle vilja åka till Tivolis men min make är i luleå och jobbar och kommer inte hem förrän några dagar innan jul. =(

    Ja soppa är underskattat men passar perfekt på höst och vinter. =)

    Allt bra? =)

    Kram

  5. Helena 24 november , 2011 den 21:32 #

    Jag har också köpt sådana prickiga formar på Lagerhaus. Sen hittade jag billiga och fina formar på Netto. Jag var där i ett annat ärende och bara fick syn på dem:)

    Kul att du gillade frkostera. Visst är det en superfin blogg!

    Det är underbart skönt att va hemma från sjukhuset nu, även om jag ff känner mig väldigt svag och tagen. Jag fick en bakterie i magen som ställde till med dessa bekymmer, grymma kramper i magen, hög feber och diarée 20-25 ggr per dag. Det var helt urjobbigt. Jag fick ha dropp hela tiden för jag var så uttorkad o påverkad och nu har jag antibiotika mot infektionen.

  6. Pernilla 25 november , 2011 den 12:04 #

    Fina och roligare att baka med ju med fina formar som piffar upp =)

    Hoppas du får en bra helg, kram kram.

  7. Emelie - Mamman som älskar vitt 25 november , 2011 den 12:43 #

    Hihi, jo det är sant! 🙂 Men jag vill faktiskt ha snö nu på backen till söndag iallafall. Kommer inte bli en ”riktig” 1a advent annars. Man är ju van vid snö denna tid här i norrland..

    Kramar!

  8. Tessie 25 november , 2011 den 14:12 #

    De är alltid roligt att göra goda bakelser i fina formar! 😀

    Sv: aragan oljan är en leave-in spray treatment som ger glans, stärker skadat hår, återfuktar, skyddar mot sol, vind och klor, reder ut, förebygger slitna toppar, skyddar din färg, eliminerar frizz och är värmeskyddande, samt hjälper mot torrt och frissigt hår.

    Schampot jag köpte är ett fräscht och återfuktande sulfatfritt shampoo som kan användas varje dag. Innehåller grönt the som skonsamt rengör samtidigt som essentiella oljor från lavender och Ylang Ylang stimulerar hårbotten. Massera in i fuktigt hår och hårbotten, och skölj därefter ur.

    Och sedan dom piller jag köpte på apoteket är ett kosttillskott för dem som periodvis lider av håravfall/uttunning. Stärker hårrötterna under växtfasen och främjar frisk hårväxt. Stimulerar ens hårrötter. 🙂

Kommentera

