Simpsons family bread, på Gylles

23 Nov

Denna skylt möttes jag av utanför favvokonditoriet! Min första tanke var donuts, äntligen finns det donuts i stan!! Men sen läste jag vidare på skylten och insåg att de skapat ett bröd utan e-ämnen som kallas Simpsons familjebröd. Bra sätt att locka folk till att vara duktiga och ansvarstagande med en familj som inte äter annat än onyttigheter… Nej skämt åsido så är det ett smart drag, kanske är det bara jag men jag blev plötsligt väldigt sugen på ett bröd utan onödiga konserveringsmedel och kemikalier.

Mmm… donuts!

14 svar to “Simpsons family bread, på Gylles”

  1. Nadja 23 november , 2011 den 09:49 #

    Tack. =) Vad skoj ni ska till Liseberg och jag vill så gärna till tivolis julmarknad.

    Allt bra? =)

    Det brödet köpte min mamma o pappa dem tyckte det brödet var gott. =)

    Kram

  2. tess 23 november , 2011 den 10:13 #

    Ja man får tacka… borde sätta mig och scrappa men har inte haft så bra dagar så jag har inte orkat….

    Farsdag blev så bra som den kunde bli….

  3. Amanda 23 november , 2011 den 10:44 #

    Mmm.. donuts är ju otroligt gott, speciellt när de är alldeles nybakade! =)

  4. Vivi 23 november , 2011 den 10:48 #

    Dte där brödet har jag sett på ICA, men min första tanke var att det säkert var sådant där amerikanskt onyttigt skumbrödså jag lär det va… man kopplar inte samman Simpsons med nyttigheter direkt ! 😛
    Kram

  5. sara 23 november , 2011 den 11:00 #

    därför jag oftast bakar mitt bröd för o slippa onödiga e-ämnen osv. men idag körde jag på frallor o värma i ugnen. ibland så 😉

  6. Pernilla 23 november , 2011 den 11:04 #

    Mm grabbarna växer verkligen på bra, känns ej som bebisar längre. Hehe =)

    Ha det gott, kram kram.

  7. chayenne 23 november , 2011 den 11:35 #

    sv: tack =)

  8. Ida 23 november , 2011 den 12:47 #

    Älskar donuts:D

  9. Cassandra 23 november , 2011 den 14:36 #

    SV: Tack så mycket!

    Haha, det brödet skulle man prövat. Min bror älskar Simpsons så det hade passat honom.

    Jag ser att du bakar väldigt mycket och har en liten fråga. Jag och min kompis ska stå på en julskyltning nu på söndag och sälja fika och jag tänkte höra om du har något tips på vad vi kunde baka.
    Kram

  10. Mamma till William och Wilma 23 november , 2011 den 15:20 #

    Nu blev jag sugen på dunalts..eller hur det stavas..Ha en mysig eftermiddag.kram

  11. Anna 23 november , 2011 den 15:21 #

    sv: haha tack för förståelse ;D och måste fråga, kakan i din header högst upp, vad är det för någon ? ;o den ser helt otroligt god ut !

  12. Fina Frun 23 november , 2011 den 15:23 #

    Jag försökte baka donuts förra veckan, men det gick inte så bra 😉

  13. Heidi 23 november , 2011 den 15:46 #

    Sv: Under yrkesprovet nu som vi har under denna period på daghemmet skall det vara som en vanlig vardag på daghemmet. Som duka fram innan mat, bädda inför vila, utevistelse och kanske någon lek eller pyssel. Men vi blir ju bedömda enligt dagarna på en vecka. Så det är en vecka vi har yrkesprov. 🙂
    Nä ja tror nog inte det kommer några barn för oss ännu på ett par år. 🙂
    Nej men va roligt att ni har planer för familjeförökning. 🙂
    Hoppas du har de bra. 🙂 Kram!

  14. Carro 23 november , 2011 den 16:16 #

    så himla bra ju!

Kommentera

