Dags att hämta inspirationen till julbaket

18 Nov

11 svar to “Dags att hämta inspirationen till julbaket”

  1. Nadja 18 november , 2011 den 12:31 #

    Ja. =) Älskar blommor. =)

    Jag ska iväg ock köpa till fredagens test. Är lite nervös hur jag ska skriva om det, är det på något särskilt sätt? =)

    Jo idag är d ganska bra. =) Vad händer ihelgen? =)

    kram

  2. Sv Jag bakar inte heller längre – men måste sätta fart med både det, julklappsinköp o snart börja pynta! 😀

  3. Amanda 18 november , 2011 den 12:51 #

    Pernillas bok verkar vara supermysig, måste ta och spana in den! =)

  4. Mamma till William och Wilma 18 november , 2011 den 14:06 #

    God eftermiddag snäckan…Mysigt med jul pyntning och tips i böcker samt tidningar.
    Nja många chokald har vasle pulver som är mjölk..finns så mycket som innehåller mjölk utan man vet om det.Hoppas att du får en fin helg.kram kram

  5. Mamma till William och Wilma 18 november , 2011 den 14:07 #

    Ska köpa mjölkfritt choklad i dagarna coh göra radiokaka 🙂 mums vad det ska bli gott..kram

  6. Linda - ndaiL 18 november , 2011 den 14:42 #

    Jag längtar till julbaket, detta året blir det ännu roligare då jag ska baka tillsammans med min syster 🙂

  7. amanda 18 november , 2011 den 15:34 #

    svar: de hittar du på starbucks! 🙂

  8. Jessica - En flicka som är stark 18 november , 2011 den 15:54 #

    åh så mysigt att julbaka 🙂

  9. Nadja 18 november , 2011 den 15:59 #

    Ja men det har jag gjort och är lite nervös. =)

    Vad händer ihelgen? =) kram

  10. Linda-Mamma till Alfred 18 november , 2011 den 16:45 #

    Massa fina böcker!Lite sugen på pernillas jul, nu är min testfredag uppe;)

  11. Fröken Tö 19 november , 2011 den 13:33 #

    Nu när alla klappar är inslagna, så får man snart sätta igång med julbaket!:) Och jag älskar att baka,så det är verkligen något som jag ser fram emot.
    sv: Jo, det lönar sig alltid att jobba hårt. Dock är det lite frustrerande att komma hit till Göteborg, till en helt ny stad och försöka slå sig in på arbetsmarkanden!
    Men ha en fortsatt fin helg! Kram

Kommentera

